🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30010.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A8s با نمایشگر حفره‌دار اینفینیتی او معرفی شد

سامسونگ دقایقی قبل اولین موبایل با نمایشگر حفره‌دار دنیا را معرفی کرد که نخستین گوشی هوشمند بدون جک ۳.۵ میلیمتری این شرکت هم محسوب می شود. گلکسی A8s از نمایشگر ۶.۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره ...

سامسونگ دقایقی قبل اولین موبایل با نمایشگر حفره‌دار دنیا را - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - معرفی کرد که نخستین گوشی هوشمند بدون جک ۳.۵ میلیمتری این شرکت هم محسوب می شود.

گلکسی A8s از نمایشگر ۶.۴ اینچی با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می برد که رزولوشن آن به صورت رسمی مشخص نشده اما در اساس اسناد TENNA برابر  ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ ذکر شده است. پردازش داده ها نیز بر عهده چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - داخلی قرار - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارد.تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

پنل پشتی میزبان دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، حسگر  ۱۰ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج با اپرچر f/2.2 است. زیر حفره نمایشگر هم دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی آرام - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - گرفته است.

حفره ۶.۷ میلیمتری روی پنل چندان کوچک نبوده و از گمانه زنی های قبلی بزرگتر است، علاوه بر این هنوز حاشیه هایی در اطراف نمایشگر دیده می شود که در لبه پایینی عریض تر از بقیه قسمت‌ ها است.تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

از مشخصات دیگر گلکسی A8s باید به اسکنر اثر انگشت در پنل عقب، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید اوریو ۸.۱ اشاره کرد؛ در عین حال از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خبری نیست.

نوارهای آنتن در بالا و پایین گوشی قرار گرفته اند تا آنتن دهی تقویت شود. لبه پایینی میزبان پورت USB-C و تنها اسپیکر دستگاه است. کلید اختصاصی بیکسبی و اسلات سیم کارت در لبه چپ و کلید کنترل اسپیکر و پاور نیز در سمت راست جا گرفته اند.تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه گلکسی A8s را مشخص نکرده اما آنرا در رنگ های سبز، مشکی و آبی از به دست کاربران می رساند. به گفته این کمپانی پنل پشتی سه بعدی است - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - و بسته به زاویه دید کاربر رنگ آن تغییر می کند. علاوه بر این حلقه فلزی دور سنسور دوم دوربین نیز رنگ خاص خود را دارد که به افزایش جلوه ظاهری گوشی کمک می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone