🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27966.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سازمان CIA مستنداتی از ارتباط هواوی با ارتش چین ارائه کرد

همانطور که در خبرها خوانده اید واشنگتن (به طور مشخص سازمان CIA در آمریکا) مدتی است شرکت چینی هواوی را زیر ذره بین قرار داده و آن را به جاسوسی برای دولت چین متهم نموده ...

همانطور که در خبرها خوانده اید واشنگتن (به طور مشخص سازمان CIA در آمریکا) مدتی است شرکت چینی هواوی را زیر ذره بین قرار داده و آن را به جاسوسی برای دولت چین متهم نموده است، با این حال اما هواوی همواره مدعی بوده که دولت ترامپ هیچگونه مدرکی برای اثبات اتهاماتش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - علیه آن ارائه نکرده.

امروز اما نشریه تایمز گزارشی را منتشر کرد که نشان می دهد آمریکا به شواهدی در این رابطه دست یافته اما از انتشار مستنداتش در این رابطه خوداری نموده است. براساس اعلام تایمز هواوی بخشی از بودجه مورد نیازش را از دولت پکن دریافت می کند.

اطلاعاتی که دولت آمریکا در اختیار بریتانیا گذاشته نشان می دهند که هواوی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از ارتش آزادی بخش چین، کمیسیون امنیت ملی و شعبه سوم از شبکه اطلاعاتی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دولت چین پول گرفته است.

این در حالی است که اوایل این ماه جوی تان مدیر ارتباطات جهانی هواوی اعلام کرد:

این فرضیه که دولت چین میتواند در کسب و کار هواوی دخالت کند کاملا نادرست است. هواوی یک شرکت خصوصی است و دولت چین - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هیچگونه مالکیت یا دخالتی در کسب و کار آن ندارد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
جوی تان

حالا اما سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا مستقیما این ادعا را رد کرده است. اگر ادعای CIA مبنی بر تامین مالی هواوی توسط ارتش چین و سازمان امنیتی این کشور درست باشد آنگه کلیه ادعاهای هواوی در رد این اتهامات رنگ می بازند و بی گناهی این شرکت به کل زیر سوال می رود.

آمریکا و متحدانش

از آنجا که آمریکا همواره خواهان سطح متفاوتی از همکاری با هم پیمانانش بوده، در ابتدا ادعاهای خود را با بریتانیا و دیگر شرکایش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در گروه جاسوسی پنج چشم (Five Eyes) به اشتراک گذاشته که شامل استرالیا، نیوزیلند و کانادا می شوند.

خانم تان در صحبتهایش خاطرنشان کرد که چین قانونی برای اجبار شرکت ها یا کسب و کار ها به نصب درب پشتی در محصولاتش ندارد. Premier Li - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Keqiang اظهار داشت دولت چین چند هفته پیش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آشکارا اعلام کرد که هیچگاه چنین کاری نمی کند و شرکت ها را وادار به جاسوسی نخواهد کرد.

با این حال - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اما آنطور که CIA گزارش داده تامین بودجه هواوی از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آژانس های دفاعی و جاسوسی چین، وجود ارتباطاتی را میان آنها تایید می کند. همین گزارش علت تغییر موضع یکباره بریتانیا را نیز - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نشان می - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دهد. این کشور قبلا در نظر داشت نوعی استراتژی کاهش ریسک را در قبال هواوی در نظر بگیرد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و از هواوی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در توسعه زیرساخت های 5G خود  استفاده نماید اما گزارش سالانه ای که در رابطه با امنیت سایبری هواوی منتشر شد حکایت از آن داشت که پیاده سازی این استراتژی در دراز مدت پاسخگو نخواهد بود و همکاری با هواوی خطرات بسیار مهمی را متوجه بریتانیا خواهد کرد.

بریتانیا آماده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تصمیم گیری در رابطه با هواوی

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
ترزا می نخست وزیر بریتانیا

قانونگذاران انگلستان از جمله ترزا می اعلام کرده اند که موضوع هواوی را در شورای امنیت ملی بریتانیا طی روزهای آینده به بحث و تبادل نظر می گذارند. سیاستمداران این کشور اما به اتفاق نظر جامعی در این رابطه دست نیافته اند و برخی معتقدند که فعالیت هواوی در انگلستان باید به کل ممنوع شود و برخی دیگر نگرانی ها در این باره را رد کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone