🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27982.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حمله به سفارت کشورهای اروپایی توسط هکرهای روس

هکرهای روسی با ارسال ایمیل های مخرب به سیاستمداران اروپایی، کامپیوترهای آنها را هدف قرار داده اند. این ایمیل ها در قالب اسناد فوق محرمانه دولت آمریکا برای قربانیان فرستاده شده اند. به گزارش «چک ...

هکرهای روسی با ارسال ایمیل های مخرب به سیاستمداران اروپایی، کامپیوترهای آنها را هدف قرار داده اند. این ایمیل ها در قالب اسناد فوق محرمانه دولت آمریکا برای قربانیان فرستاده شده اند.

به گزارش «چک پوینت ریسرچ»، که در زمینه ارائه خدمات امنیت سایبری فعالیت می کند، هکرها وصله های مخربشان را در قالب مدارک رسمی دولتی پنهان کرده بودند.

این افراد سفارت کشورهای اروپایی را در مناطقی مانند نپال، گویان، کنیا، - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - ایتالیا، لیبریا، برمودا، لبنان و دیگر کشورها هدف قرار دادند. هکرهای روسی فایل های اکسلی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - به مقامات ارسال کردند که به ویروس های ماکرو آلوده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - بودند و به نظر می رسید از طرف وزارت امور خارجه آمریکا ارسال شده اند. به محض باز شدن محتویات ایمیل ها مهاجمان قادر بودند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - با سو استفاده از نرم افزار کنترل از راه دور محبوب TeamViewer مدیریت کامپیوتر را در دست بگیرند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران
ایمیل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - ها در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - قالب اسناد وزارت امور خارجه آمریکا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - ارسال شده بودند

در بیانیه مطبوعاتی که درباره این حملات - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - منتشر شده آمده است:

"اگر بخواهیم اهداف این حملات را صرفا با بررسی لیست کشورهایی که قربانی آن بوده اند قضاوت کنیم، بعید است به انگیزه های جغرافیایی سیاسی بر بخوریم زیرا اقدامات در یک منطقه مشخص صورت نگرفته و کامپیوترهای هک شده در سرتاسر جهان پراکنده اند."

سران مالی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - کشورها از اهداف ویژه هکرهای روسی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - بوده اند و حملات صورت گرفته علیه آنها کاملا شخصی سازی شده بوده است. در این بین قسمت های دیگری از این اقدامات با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - دقت کمتری صورت گرفته اند و ردپای عاملان - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - حمله در قالب اطلاعات شخصی و تاریخچه مرورگرشان فاش شده.

چک پوینت حملات مشابه دیگری نیز کشف کرده که قربانیان آنها را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - افراد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - روسی زبان نیز شامل میشدند.

با اینکه به نظر میرسد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - هکرهای روسی پشت این ماجرا قرار دارند اما مدارک کافی برای اثبات وجود حمایت دولتی در دسترس نیست. پس از درز اطلاعات یکی از عاملان، بازرسان به نام کاربری «EvaPiks» برخوردند که با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - همین اسم در دو انجمن هکری و خرید و فروش کارت های اعتباری سرقت شده فعالیت می کرد. او علاوه بر انتشار دستور العمل های لازم برای پیاده سازی حملات این چنینی، دیگران را هم به انجام آن تشویق کرده بود.

با توجه به سابقه فعالیت عاملان این حملات در سایت های خرید و فروش کارت های اعتباری گمان می رود انگیزه های مالی در این اقدامات دخیل بوده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone