🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27978.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

لنوو Z6 پرو با دوربین چهارگانه و ۱۲ گیگابایت رم معرفی شد

امروز طی رویدادی در کشور چین، از لنوو Z6 پرو به صورت رسمی رونمایی شد. این مدل در واقع دومین گوشی این برند است که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و تنها ۴ ماه ...

امروز طی رویدادی در کشور چین، از لنوو Z6 پرو به صورت رسمی رونمایی شد. این مدل در واقع دومین گوشی این برند است که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و تنها ۴ ماه پس از عرضه گوشی لنوو Z5 پرو GT رونمایی شده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

قویترین مدل این موبایل قرار است به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 مجهز شود. علاوه بر این، لنوو Z6 پرو اولین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - تلفن هوشمند این برند است که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - همراه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - با دوربین اصلی چهارگانه روانه بازار می‌شود.

این گوشی قرار است یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی داشته باشد. علاوه بر این موبایل مذکور قرار است به نسل ششم حسگر‌های اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - مجهز شود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

همچنین همانطوری که گفته شد لنوو Z6 پرو از یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ با معماری ۷ نانومتری بهره می‌برد و ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای پردازش در اختیار خواهد داشت.

علاوه بر این یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - به همراه قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی، نقش دوربین سلفی لنوو Z6 پرو را ایفا خواهد کرد. از سوی دیگر لنوو تصمیم گرفته یک آرایه چهارگانه را برای دوربین اصلی آن انتخاب کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

این آرایه از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با ضریب f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی یا زاویه دید ۱۲۵ درجه و یک لنز ۸ مگا پیکسلی تله‌فوتو با اپرچر f/2.4 تشکیل می‌شود.

سنسور دیگر این دوربین چهارگانه در واقع یک دوربین فیلمبرداری فوق العاده‌‌ی ۲ مگاپیکسلی است که لرزشگیر اپتیکال ‌OIS هشت محوره دارد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - و می‌تواند محتوایی با اندازه‌ی پیکسل ۲.۹ میکرونی فیلمبرداری کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

همین سنسور، توانایی ضبط محتوایی با کیفیت HDR 10 و فیلتر نور آبی، این موبایل را روی کاغذ به بهترین گزینه برای فیلمبرداری حتی در شب بدل می‌کند. این دوربین چهار گانه با یک فلش LED - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - دوگانه و سیستم فوکوس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - لیزری خودکار همراهی می‌شود.

از مشخصات دیگر این موبایل می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که به قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی مجهز شده است. همچنین این موبایل به صورت پیش فرض از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - سیستم عامل اندروید 9 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - پای پشتیبانی می‌کند و پوسته ZUI 11 نیز روی آن نصب شده تا بتواند بهترین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - تجربه کاربری را فراهم کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

این موبایل قرار است - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - ۹ اردیبهشت ماه در دو طرح گرادیان مختلف با طیفی از رنگ‌های قرمز تا مشکی یا آبی تا سبز عرضه شود. بدین ترتیب کاربران چینی می‌توانند ارزاترین مدل لنوو Z6 پرو را با صرف هزینه‌ای معادل ۴۳۱ دلار خریداری کنند. این درحالی است که گرانترین مدل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - این گوشی نیز قیمتی معادل ۷۴۴ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone