🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27977.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی تلویزیون‌ ۶۵ اینچی می میورال را معرفی کرد

به تازگی شیائومی از تلویزیون‌های پیشرفته می میورال با پنل نمایشگر ۶۵ اینچی سامسونگ رونمایی کرده است. شاید برجسته‌ترین ویژگی این تلویزیون باریک بودن بیش از حد آن باشد. این مدل‌ها به قدری باریکند که ...

به تازگی شیائومی از تلویزیون‌های پیشرفته می میورال با پنل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگر ۶۵ اینچی سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - رونمایی کرده است. شاید برجسته‌ترین ویژگی این تلویزیون باریک بودن بیش از حد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن باشد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

این مدل‌ها به قدری باریکند که از دور به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - صورت یک نقاشی دیواری دیده می‌شوند و به همین دلیل است شیائومی نام میورال (به معنی نقاشی دیواری) را برایشان انتخاب کرده است.

شیائومی برای نمایش این قابلیت ویژه تصمیم - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - گرفته تا چندین - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - اثر هنری متعلق به ۲۲ ژانر و ۴۵ هنرمند را به صورت پیش فرض در این تلویزیون‌ها قرار دهد تا کاربران بتوانند دیوار خانه‌ی خود را تزئین کنند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

تلویزیون‌ ۶۵ اینچی می میورال تنها ۱۳.۹ میلیمتر ضخامت دارد و شیائومی برای بدنه‌ی پشتی آن طراحی تخت را در نظر گرفته است. بدین ترتیب می‌توان این تلویزیون جدید را در نزدیکترین حالت به دیوار آویزان کرد و آن را به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - دیوار چسباند.

این تلویزیون از پنل بسیار باریک ۶۵ اینچی 4K سفارشی سامسونگ استفاده می‌کند و شیائومی به منظور حفظ این ویژگی، مجبور شده تا بلندگو، مادربرد و منبع انرژی آن را در جعبه‌ای جداگانه قرار دهد. این جعبه زیر تلویزیون قرار می‌گیرد و اتصالات MiPort وظیفه برقراری ارتباط میان این - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - دو قسمت را خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

گزارش شده که این اتصالات، از ۳۰ کابل جدا نظیر سیم سیگنال ویدیو - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - با رزولوشن بالا و سیم انتقال قدرت تشکیل می‌شود. علاوه بر این اتصال MiPort  می‌تواند اطلاعات را با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - سرعت ۱۸ گیگابایت بر ثانیه انتقال دهد و انرژی به حجم ۴۰۰ وات را فراهم کند.

این جعبه جدا که - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - هاست یا میزبان تلویزیون‌ ۶۵ اینچی می میورال محسوب می‌شود به یک پردازنده ۸ هشته‌ای ۶۵ بیتی Amlogic مجهز شده که بیشینه سرعت کلاک ۱.۸ هرتزی دارد. ضمن اینکه پردازنده گرافیکی Mali-T830MP2 به سخت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - افزار این تلویزیون اضافه شده است.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

این تلویزیون ۳ درگاه HDMI - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - و ۲ پورت USB و به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - صورت پیش فرض از وای فای 2.4G/5G، بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه تلویزیون می میورال به بلندگوی ساندبار۶ کاناله و ساب ووفری جدا مجهز - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده که توانایی پخش محتوای صوتی با کیفیت دالبی و DTS-HD را خواهد داشت.

تلویزیون‌ ۶۵ اینچی می میورال - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - به آخرین سیستم AIOT یا هوش مصنوعی  برای اینترنت اشیا نیز مجهز شده و می‌تواند به مرکز کنترل خانه‌ هوشمند شما بدل گردد. بدین ترتیب شما با استفاده از کنترلر این تلویزیون می‌تواند هدایت تمامی دیوایس‌های بهر‌مند از IoT (اینترنت اشیا) را بر عهده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - بگیرید.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

در واقع این تلویزیون یک دستیار - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - هوش مصنوعی XiaoAI محسوب می‌شود و  از ویژگی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - تشخیص صدای محیطی نیز پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند با دستورات خود را با صدای بلند اعلام کند و شاهد انجام شدنشان باشد.

تلویزیون‌ ۶۵ اینچی می میورال شیائومی قیمتی معادل ۱۰۴۲ دلار دارد و کاربران چینی می‌توانند آن را از فردا پیش خرید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone