🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27959.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصویر احتمالی از قالب‌های آیفون 11 منتشر شد

پست جدیدی در شبکه اجتماعی Webio منتشر شده که احتمالا قالب‌های مورد استفاده برای ساخت کیس محافظ آیفون 11 و آیفون 11 مکس را نشان می‌دهد. همان‌طور که از تصویر زیر مشخص است، آیفون‌های بعدی ...

پست جدیدی در شبکه اجتماعی Webio منتشر شده که احتمالا قالب‌های مورد استفاده برای ساخت کیس محافظ آیفون 11 و آیفون 11 مکس را نشان می‌دهد.

همان‌طور که از تصویر زیر مشخص است، آیفون‌های بعدی احتمالا به دوربینی سه گانه مجهز خواهند شد. بر اساس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - گمانه‌زنی‌های قبلی، این دوربین سه گانه شامل یک لنز اصلی ۱۴ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسل برای لنز تله‌فوتو و یک سنسور زمان پرواز می شود؛ این سنسور مدت زمانی که نور مادون قرمز به جسم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - خورده و به گوشی برمی‌گردد را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - اندازه گیری می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان

پیش از این هم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - گزارش دیگری منتشر شده بود که خبر از استفاده آیفون 11 مکس و آیفون 11 از پنل‌های اولد ۶.۵ و ۶.۱ اینچی می‌داد. البته پیش از این مینگ چی کو اعلام کرده بود که آیفون‌های 2019 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - هم اندازه مدل‌های فعلی باقی خواهند ماند.

جدا از این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - موارد، ظاهرا باید منتظر یک «حالت زیر آب» برای آیفون‌های جدید باشیم. این قابلیت که پیش از این هم توسط اپل به ثبت رسیده بود، به کاربر اجازه می‌دهد تا حتی زیر آب هم از آیفون خود به راحتی استفاده کند. در همین راستا، دستگاه احتمالا به سنسور سنجش نور مجهز می‌شود که می‌تواند میزان نور زیر آب را اندازه گیری کند. در نتیجه، احتمالا آیفون‌های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - بعدی در حالت زیرآب می‌توانند تعادل رنگ تصاویر گرفته شده در این حالت را به صورت خودکار تنظیم کنند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان

آیفون 11 و آیفون 11 مکس به احتمال قوی دارای گواهی IP68 خواهند بود. به این معنا که گوشی‌های ذکر شده در مقابل گرد و غبار و آبی با عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه، به مشکل نخواهند خورد. در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - انتها، مانند گذشته طی ماه سپتامبر (شهریور - مهر ۹۸) باید منتظر رونمایی از سه مدل جدید آیفون باشیم. پیش از این هم اطلاعات جدیدی در مورد استفاده آیفون‌های بعدی از لنز فوق عریض مخفی و دوربین سلفی جدید در سطح اینترنت منتشر شده بود.

منتظر حضور چه ویژگی‌هایی در آیفون 11 هستید؟ دیدگاه خود را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بندر انزلی استان گیلان - در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone