🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27968.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کلمه عبور میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در دسترس کارمندان فیسبوک قرار گرفت [به روز رسانی]

گزارش شده که کلمه عبور میلیون‌ها کاربر اینستاگرام به صورت متن ساده ذخیره شده و افرادی که به سیستم‌ها داخلی خاصی دسترسی داشته باشند، می‌توانند از این پسورد‌ها سؤ استفاده کنند. ماه پیش گزارش شده ...

گزارش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شده که کلمه عبور میلیون‌ها کاربر اینستاگرام به صورت متن ساده ذخیره شده و افرادی که به سیستم‌ها داخلی خاصی دسترسی داشته باشند، می‌توانند از این پسورد‌ها سؤ استفاده کنند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان

ماه پیش گزارش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شده بود که این اتفاق برای تنها ده هزار کاربر اینستاگرام رخ داده و فیسبوک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نیز این مسئله را تایید کرده بود اما اکنون - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شایعات جدید حاکی از آن است کلمه عبور میلیون‌ها کاربر اینستاگرام رمز گذاری نشده و به صورت متن ساده ذخیره شده است.

علاوه بر این فیسبوک چنین روندی را برای صدها میلیون کاربر فیسبوک لایت و دهها میلیون کاربر این شبکه اجتماعی تکرار کرده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان

همانطور که می‌دانید، اصولاً کلمات عبور کاربران باید با فرمت رمزنگاری شده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ذخیره شود تا کاربر از امنیت داده‌ها و محتوایش اطمینان حاصل کند.

با این وجود به گزارش متخصصین امنیتی، مشکلات اساسی بسیاری در سیستم ورود و ذخیره کلمه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - عبور اپلیکیشن‌های مختلف کمپانی فیسبوک نظیر اینستاگرام وجود دارد. این مشکلات از سال ۲۰۱۲ در این سیستم‌ها بوجود آمده و فیسبوک بالاخره ماه گذشته، وجود مشکلاتی را تایید کرده و مدعی شده که تلاش می‌کند آنها را رفع نماید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان

به گزارش وب سایت امنیتی Krebs - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - on Security، اکنون کلمه‌ی عبور - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - میلیون‌ها - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کاربر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اینستاگرام در دسترس ۲۰ هزار کارمند فیسبوک قرار دارد و آنها می‌توانند از این مسئله سؤ استفاده کنند. البته نباید به این افراد تهمت ناروا زد چرا که هنوز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هیچ گزارش مبنی بر سؤ استفاده کامندان فیسبوک از کلمات عبور کاربران منتشر نشده است.

با این حال فیسبوک هنوز به کاربران اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌هایش پیشنهاد نداده که پسورد‌های خود را تغییر دهند. این مسئله توجه بسیاری از متخصصین امنیتی را به خود جلب کرده و آنها را نگران کرده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان

البته این اتفاق عجیبی برای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فیسبوک به شمار نمی‌رود چرا که چندی پیش گزارش شده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که نام و مشخصات مخاطبان ایمیل ۱.۵ میلیون کاربر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فیسبوک بدون کسب رضایت از آنها استخراج شده و این مسئله با توجه به سابقه فیسبوک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در فروش اطلاعات کاربران به مؤسسات دیگر، می‌تواند خطرناک باشد.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۳۰ فروردین ۹۸]

به روز رسانی: 

 

فیسبوک امروز با به روز رسانی پستی در صفحه اتاق خبر خود این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مسئله را تایید کرد. به این پست که «پسورد‌هایتان را ایمن کنید» نام دارد، عباراتی اضافه شده که ذخیره شدن کلمه عبور میلیون‌ها کاربر اینستاگرام به صورت متن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ساده را اثبات می‌کند. در واقع فیسبوک سعی کرده با این پست به کاربرانش هشدار دهد تا هر چه سریعتر پسوردشان را تغییر دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone