🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27956.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از گوشی‌های تاشو به گوگل فوتوز اضافه شد

بازار گوشی‌های تاشو در حال شکل گیری است و به همین دلیل گوگل قصد دارد تعداد اپ‌هایی که از این گوشی‌ها پشتیبانی می‌کنند را افزایش دهد. گوگل فوتوز یکی از اولین‌ اپلیکیشن‌های توسعه داده شده ...

بازار گوشی‌های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - تاشو در حال شکل گیری است و به همین دلیل گوگل قصد دارد تعداد اپ‌هایی که از این گوشی‌ها پشتیبانی می‌کنند را افزایش دهد.

گوگل فوتوز یکی از اولین‌ اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط گوگل است که از گوشی‌های تاشو پشتیبانی می‌کند. این اتفاق در حالی رخ داده که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - تنها - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۴ روز تا عرضه رسمی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی تاشو سامسونگ فاصله داریم. در نتیجه تغییرات ایجاد شده در این اپلیکیشن، ۲۰۰ هزار کاربر گلکسی فولد از همان روز ابتدایی می‌توانند از ویژگی‌های گوشی تاشو خود بهره‌مند شوند.

البته و از آن‌جایی فعلا خبری از آیفون تاشو نیست، در آپدیت جدید نسخه iOS این اپلیکیشن این موضوع که کدام یک از تصاویر یا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - ویدیو‌ها هنوز بک‌آپ گرفته نشده‌اند را به کاربر اطلاع خواهد داد. همچنین ساختار گالری هم دچار تغییر شده و در نتیجه کاربران با راحتی بیشتری می‌توانند آیتم‌هایی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - که میخواهند بک‌آپ بگیرند را انتخاب کنند:

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل

ما گالری جدیدی را راه‌اندازه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم که از عکس‌ها و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - ویدیوهای خود بک‌آپ گرفته و موارد در دسترس برای انجام این کار را انتخاب کنید. علاوه بر این، چندین پیشرفت برای همخوانی گوگل فوتوز با دستگاه‌های تاشو صورت گرفته است.

این توضیحات در حالی در صفحه گوگل پلی این اپلیکیشن داده شده که هنوز نسخه جدید در دسترس کاربران قرار نگرفته است. از سوی دیگر، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو هنوز تا به دست آوردن سهم بزرگی از بازار موبایل فاصله زیادی داشته و در مراحل اولیه خود به سر می‌برند.

برای مثال، زمانی که گلکسی فولد در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت بسیاری از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - سایت‌ها گزارش داده بودند که نمایشگر این گوشی به راحتی صدمه پیدا کرده و خواهد شکست. همچنین اخیرا فردی گوشی تاشو سامسونگ را کالبد شکافی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده بود که خبر از آسیب پذیر بودن صفحه نمایش کوچک آن می‌داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone