🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27973.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آخرین آپدیت ویندوز برخی از آنتی‌ویروس‌ها را از کار می‌اندازد

شرکت مایکروسافت در تاریخ 9 آوریل (20 فروردین) جدیدترین آپدیت ویندوز خود را برای نسخه های مختلف این سیستم عامل منتشر کرد که طبق شواهد موجود، منجر به بروز مشکلاتی با آنتی ویروس های مختلف ...

شرکت مایکروسافت در تاریخ 9 آوریل (20 فروردین) جدیدترین آپدیت ویندوز خود را برای نسخه های مختلف این سیستم عامل منتشر کرد که طبق شواهد موجود، منجر به بروز مشکلاتی با آنتی ویروس های مختلف شده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - است.

نرم افزارهای ضد ویروس ArcaBit، آویرا، Sophos، مک‌آفی و Avast مواردی هستند که با بروزرسانی جدید مایکروسافت مشکل داشته و در صورت نصب بودن روی کامپیوتر، منجر به هنگ کردن سیستم می شوند.

جالب است بدانید که مشکل مورد بحث در ویندوزهای 10، 7، 8.1، سرور 2008 R2، سرور 2012 و سرور 2012 R2 وجود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - داشته و در صورت بروزرسانی آنها، ویندوز برای مدت طولانی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - در صفحه لاگین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیر می کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان

پس از ارائه آپدیت ویندوز 9 آوریل، مایکروسافت لیست نرم افزارهایی که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - ممکن است با بروزرسانی جدید دچار مشکل شوند را منتشر کرد که نام آنتی ویروس های مورد اشاره نیز در آنها به چشم می خورد؛ اما سؤال اینجاست که چرا توسعه دهندگان این نرم افزارها در زمان عرضه آپدیت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - به صورت داخلی (پیش از عرضه عمومی) - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - به مشکلات موجود پی نبرده اند؟

تغییرات CSRSS ویندوز منجر به بروز مشکل شده است

بعضی از کاربران گزارش داده اند که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - پس از 10 ساعت (و حتی بیشتر) باقی ماندن در صفحه لاگین، بالاخره ویندوز شروع به کار کرده است. در این بین شرکت Avast از کاربران خود خواسته تا 15 دقیقه در صفحه لاگین بمانند و سپس سیستم را ری‌استارت کنند که این کار اجازه بروزرسانی آنتی ویروس در پس زمینه را خواهد داد. ArcaBit و Avira هم آپدیت هایی ارائه کرده اند که مشکل را برطرف خواهد کرد؛ البته آسان ترین راه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای بروزرسانی، بوت کردن سیستم در حالت safe mode (که مشکل جدید در آن بروز نمی کند) خواهد بود.

لازم به ذکر است که ایراد اخیر به دلیل اعمال تغییراتی در CSRSS ویندوز (جزئی از سیستم عامل که اپلیکیشن های Win32 را مدیریت می کند) از طرف - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - مایکروسافت رخ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - داده که دسترسی آنتی ویروس ها به بعضی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - منابع را مسدود کرده و منجر به هنگ کردن سیستم می شود.

گفتنی است نرم افزار ضد ویروس پیش فرض ویندوز (Windows Defender) مشکلی با آپدیت جدید نداشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone