🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27965.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هک شدن جایگزین تلگرام در فرانسه طی ۹۰ دقیقه

اپ پیام‌رسان فرانسوی ها که قرار بود جایگزینی ایمن و بومی برای واتس اپ و تلگرام باشد، در کمتر از دو ساعت هک شد. دقیقا یکسال قبل بود که دولت فرانسه تصمیم گرفت با کنار گذاشتن ...

اپ پیام‌رسان فرانسوی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - ها - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - که قرار بود جایگزینی ایمن و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - بومی برای واتس اپ و تلگرام باشد، در کمتر از دو ساعت هک شد.

دقیقا یکسال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - قبل بود که دولت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - فرانسه تصمیم گرفت با کنار گذاشتن پیام رسان های خارجی به استفاده از یک اپلیکیشن داخلی روی بیاورد. دلیل اینکار جنجال مربوط به رسوایی های فیسبوک به‌عنوان مالک پیام رسان واتس اپ بود و همان زمان سخنگوی دولت این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - کشور از توسعه اپلیکیشنی خبر داد که ارتباطات ایمن بین دولتمردان را میسر سازد؛ حالا و با معرفی رسمی اپ مذکور محققان امنیتی تنها در ۹۰ دقیقه به آن نفوذ کرده اند.

این اپلیکیشن که Tchap نام دارد، توسط DINSIC به عنوان آژانس امور دیجیتالی دولت توسعه یافته. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - هسته اصلی این پیام رسان بر پایه یک پروژه منبع باز به نام Riot بنا شده که خود آن هم مبتنی بر پروتکل ماتریکس است. تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران

اپلیکیشن Tchap به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - عنوان جایگزین تلگرام از رمزنگاری انتها به انتها بهره برده و پیام ها را در سرورهای فرانسوی ذخیره می کند که دسترسی به آن تنها در اختیار مقامات دولتی قرار دارد. با این حال یک محقق امنیتی فرانسوی به نام «رابرت باپتیست» در این برنامه به اصطلاح فوق ایمن، حفره امنیتی بزرگی را کشف کرده است.

ثبت نام در این اپ فعلا به مقاماتی محدوده شده که دارای ایمیل دولتی منتهی به something.gouv.fr@ یا elysee.fr@ هستند. با این حال باپتیست دریافته که کدهای شناسایی ایمیل به درستی تنظیم نشده اند و با اضافه کردن something.gouv.fr@ یا elysee.fr@ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - به انتهای هر ایمیلی می توان در آن ثبت نام کرده و به عضویت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - اتاق های گفتگوی مقامات درآمد.

این محقق امنیتی آسیب پذیری مذکور را از طریق تماس تلفنی به اطلاع مسئولان دولتی رسانده است. دولت این کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که DINSIC پس از دریافت این توصیه طی دو ساعت آسیب پذیری را رفع کرده است. با این حال کشف چنین آسیب پذیری ساده و خطرناکی نشان داد که فرانسوی ها تا توسعه جایگزین تلگرام و واتس اپ فاصله زیادی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone