🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27967.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد نا‌امید کننده‌‌ی ال جی V40 تینکیو در DxOMark

متخصصان DxOMark به تست دقیق دوربین‌های تلفن‌های هوشمند مشهور شده‌اند و تا به حال بنچمارک‌های زیادی از گوشی‌های برند‌های گوناگون منتشر کرده‌اند. شاید تنها برندی که با بی مهری این سایت مواجه شده ال جی باشد ...

متخصصان DxOMark به تست دقیق دوربین‌های تلفن‌های هوشمند مشهور شده‌اند و تا به حال بنچمارک‌های زیادی از گوشی‌های برند‌های گوناگون منتشر کرده‌اند. شاید تنها برندی که با بی مهری این سایت مواجه شده ال جی باشد چراکه هم اکنون تنها نمرات DxOMark سه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - تلفن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - هوشمند این برند منتشر شده است. به هر حال متخصصین این سایت پس از چندین ماه، بالاخره نمرات دوربین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - آخرین گوشی این برند یعنی ال جی V40 تینکیو را منتشر کردند که از عملکرد نا امید کننده‌ی آن خبر می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان

این موبایل در واقع موفق شده امتیاز ۹۴ را در این سایت کسب کرده و مقام ۲۳ام را در میان تمام تلفن‌های هوشمند DxOMark از آن خود کند. با مشاهده‌ی دقیقتر این لیست متوجه می‌شویم که دوربین آخرین پرچمدار ال جی یعنی V40 تینکیو عملکردی مشابه با دوربین آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 دارد.

در واقع V40 تینکیو اولین گوشی برند ال جی است که به پنچ لنز دوربین مجهز شده. بدین صورت که آرایه‌ای سه گانه نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند و دو لنز در جلوی بدنه‌ی این موبایل، دوربین سلفی آن به شمار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - می رود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان

دوربین اصلی سه گانه‌‌ی این موبایل از یک لنز ۱۲ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - مگا پیکسلی به عنوان سنسور اصلی، یک حسگر فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو تشکیل می‌شود. متخصصین DxOMark مدعی شده‌اند این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - دوربین با اینکه آنچنان عملکرد مطلوبی ندارد اما حداقل نتیجه‌ای بهتر از گوشی قبلی این برند یعنی G7 تینکیو رقم می‌زند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان

متخصصین این سایت گزارش می‌دهند که این گوشی در نور کافی به خوبی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - عکس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - می‌گیرد اما کنتراست بالا و نور پس زمینه‌ای پشت سوژه قرار می‌گیرد، ال جی V40 تینکیو نمی‌تواند تصویر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - خوب به ثبت برساند. علاوه بر این بی ثباتی سیستم فوکوس خودکار و نارکارآمدی سیستم لرزشگیر، موجب می‌شود که کیفیت فیلمبرداری با دروبین این موبایل نیز پایین بیاید.

دوربین این موبایل علیرغم لنز تله‌فوتو، عملکرد قابل قبولی ندارد و تنها می‌تواند زوم ۲ برابری را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - فراهم کند. شبیه سازی بوکه نیز ناسازگار است و تار شدن برخی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - لبه‌های تصویر را نتیجه می‌دهد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل ال جی V40 تینکیو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone