🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27979.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی پی ۳۰ پرو مهندسی جذاب لنزهای دوربین را آشکار می‌کند [تماشا کنید]

لنز تله فوتوی هواوی پی 30 پرو بی شک انقلابی در زمینه دوربین گوشی های هوشمند محسوب میشود. دوربین هواوی پی 30 پرو با استفاده از یک سیستم پریسکوپی نوآورانه اما به شدت ساده قدرت ...

لنز تله فوتوی هواوی پی 30 پرو بی شک انقلابی در زمینه دوربین گوشی های هوشمند محسوب میشود. دوربین هواوی پی 30 پرو با استفاده از یک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - سیستم پریسکوپی نوآورانه اما به شدت ساده قدرت زوم بی نظیر 5 برابری اپتیکال برای کاربران به ارمغان آورد.

حال به کمک کانال یوتیوبی «JerryRigEverything» قادریم برای اولین بار به طرز کار دوربین این موبایل نگاهی داشته باشیم. زک نلسون با باز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - کردن ماژول لنز تله فوتوی این دستگاه ثابت کرده می توان یک لنز تله فوتو و آینه را در بدنه ی یک تلفن همراه بسیار باریک تعبیه کرد. دوربین هواوی پی 30 پرو بزرگنمایی را به حدی رسانده که در دنیای تلفن های هوشمند بی سابقه است.

با اینکه پریسکوپ نشان داده شده در کالبدشکافی به نظر زیاد بزرگ نیست، اما هواوی برای جا دادن آن در بدنه پی 30 پرو مجبور شده لنزها را خلاف حالت معمولشان قرار دهد؛ در حالت عادی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - لنزهای دوربین به شکل عمودی بین بدنه پشتی و سنسور جای میگیرند. اما ضخامت موبایل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - های امروزی ظرفیت جای دادن تعداد لنزهای مورد نیاز برای یک دوربین تله فوتو را ندارند، زیرا هرچه زوم اپتیکال بالاتری بخواهیم به تعداد عدسی های بیشتری نیاز پیدا میکنیم و دوربین برجستگی قابل توجهی از بدنه پیدا خواهد کرد.

دست یابی به زوم اپتیکال 10 تا 15 برابری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - در موبایل ها غیر ممکن نیست

برای حل این مشکل هواوی راه حل هوشمندانه ای در پیش گرفته. این شرکت با چرخاندن جهت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - چینش عدسی ها و قرار دادنشان در راستای عرض بدنه قادر شده تعداد بیشتری لنز در پی 30 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - پرو جای دهد و در نتیجه دست یافتن به زوم 5 برابری ممکن شده. این شرکت نهایتا با الهام از طرز کار پریسکوپ با استفاده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - از یک آینه نور را به سمت سنسور هدایت کرده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران
جهت چینش متفاوت لنزها در دوربین سوم هواوی پی 30 پرو

در ویدئوی ابتدای مطلب میبینیم هواوی 30 تا 40 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - درصد عرض بدنه موبایل را به ماژول تله فوتو اختصاص داده. با این حساب میتوان نتیجه گرفت در صورت استفاده از لنزهای بیشتر و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - اختصاص دادن فضای کافی، دست یافتن به زوم اپتیکال 10 الی 15 برابری نیز در موبایل ها ممکن است.

دوربین هواوی پی 30 پرو دو قابلیت فوق العاده ی عکسبرداری عالی در نور کم و زوم 5 برابری بدون افت کیفیت را در کنار هم ارائه میدهد. تنها مشکل عدم امکان استفاده همزمان از این دو قابلیت است. اگرچه میتوان امیدوار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - بود تولیدکنندگان در آینده گوشی های هوشمند را به لنزهای تله فوتوی بزرگتر و سنسورهای قدرتمندتر مجهز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone