🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17777.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری جدید بلوتوث اتصال غیرمجاز هکر به دیوایس را ممکن می‌کند

سازمان متولی «بلوتوث» با انتشار بیانیه‌ای از کشف آسیب پذیری جدید در این فناوری ارتباطی بی‌سیم خبر داد. این آسیب پذیری که BLURtooth نام دارد، در پروتکل Cross-Transport Key Derivation یا به اختصار CTKD فناوری ...

سازمان متولی «بلوتوث» با انتشار بیانیه‌ای از کشف آسیب پذیری جدید در این فناوری ارتباطی بی‌سیم خبر داد.

این آسیب پذیری که BLURtooth نام دارد، در پروتکل Cross-Transport Key Derivation یا به اختصار CTKD فناوری بلوتوث کشف شده است. از این پروتکل برای برقراری ارتباط و ایجاد کلیدهای احراز هویت (Authentication Keys) بین دو دیوایس بلوتوثی استفاده می‌شود.

CTKD دو کلید احراز هویت متفاوت برای استاندارد بلوتوث کم انرژی (BLE) و استاندارد برد کوتاه BR/EDR می‌سازد. وظیفه این پروتکل آماده کردن کلیدهاست و انتخاب نوع - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - مناسب را به دیوایس می‌سپارد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان

حال طبق گزارشی که توسط گروه استانداردسازی بلوتوث (SIG) و دانشگاه کارنگی ملون منتشر شده، هکر می‌تواند با دستکاری پروتکل CTKD کلیدهای احراز هویت جعلی را جایگزین کلیدهای اصلی دیوایس کرده (Overwrite) و کنترل سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مبتنی بر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - بلوتوث - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - دستگاه را در دست بگیرد.

هکرها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - می‌توانند در حمله BLURtooth کلیدهای احراز - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - هویت را به طور کامل جایگزین کرده و یا قدرت رمزگذاری کلیدهای اصلی را کاهش دهند. به گفته محققان تمام دیوایس‌هایی که از بلوتوث نسخه ۴.۰ و ۵.۰ استفاده می‌کنند، در برابر این حمله آسیب پذیرند. بلوتوث ۵.۱ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - دارای قابلیت‌های جدیدی است که پس از فعال شدن مانع از حملات BLURtooth می‌شود.

به روزرسانی برطرف کننده این آسیب پذیری تاکنون منتشر نشده است. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - آنطور که ZDNet گزارش می‌کند، تنها راهی که می‌توان بوسیله آن در برابر حمله BLURtooth در امان ماند، کنترل کردن محیطی است که دیوایس‌ها از طریق آن با هم جفت یا Pair می‌شوند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - تا از وقوع حملات - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - Man-in-the-Middle جلوگیری به عمل آید.

در حال حاضر از زمان دقیق انتشار بروزرسانی و همچنین تعداد دیوایس‌های آسیب پذیر در برابر  BLURtooth اطلاعاتی در دست نیست. کد شناسایی این باگ CVE-2020-15802 است، بنابراین کاربران می‌توانند با بررسی بروزرسانی‌های نرم افزاری جدیدی که منتشر می‌شوند، نسبت به برطرف شدن آن - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کردستان استان کردستان - آگاه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone