🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17761.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هشدار کسپرسکی درباره هجوم هکرها به سرورها و ورک‌استیشن‌های لینوکسی

با افزایش محبوبیت پلتفرم‌های متن باز، محققان در شرکت کسپرسکی هشدار داده‌اند که هکرها با استفاده از ابزارهای مخصوصی دستگاه‌های لینوکسی را مورد حمله قرار می‌دهند. در حالی ویندوز اغلب مورد حملات گسترده بدافزارها قرار ...

با افزایش محبوبیت پلتفرم‌های متن باز، محققان در شرکت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - کسپرسکی هشدار داده‌اند که هکرها با استفاده از ابزارهای مخصوصی دستگاه‌های لینوکسی را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - مورد حمله قرار می‌دهند.

در حالی ویندوز اغلب مورد حملات گسترده بدافزارها قرار می‌گیرد، کسپرسکی اعلام کرده که تعدادی از مهاجمان در حال دسترسی به ابزارهایی برای حمله به لینوکس هستند. بسیاری از سازمان‌ها از لینوکس برای سرورها و سیستم‌های مهم خود استفاده می‌کنند و محبوبیت این سیستم عامل در حال افزایش است و همین موضوع باعث شده مورد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - توجه هکرها قرار بگیرد.

مدیر تیم تحقیقات جهانی کسپرسکی در روسیه، «یوری نامستنیکوف» اعلام کرده:

«روند بهبود مجموعه ابزارهای تهدیدهای پیشرفته و مستمر (APT) در گذشته بارها توسط متخصصان ما مشخص - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - شده و ابزارهای متمرکز بر لینوکس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بخش‌های امنیتی برای حفظ امنیت سیستم‌های خود بیش از گذشته از لینوکس استفاده می‌کنند و مهاجمان با توسعه ابزارهای پیشرفته به دنبال نفوذ به آن‌ها هستند.»

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران

طبق اعلام کسپرسکی، تعداد بالایی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - از بازیگران APT در حال بررسی وضعیت برای استفاده از بدافزارهای لینوکس - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - یا برخی از ماژول‌های مبتنی بر لینوکس هستند. در این میان می‌توان به کمپین‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - «LightSpy» و «WellMess» اشاره کرد که هردو علاوه بر دستگاه‌های ویندوزی، محصولات مجهز به لینوکس را نیز هدف قرار داده‌اند. بدافزار LightSpy - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - می‌تواند به دستگاه‌‌های iOS و مک نیز حمله کند.

در حالی که حمله به سیستم‌های مبتنی بر لینوکس هنوز رایج نیست، با تعدادی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - آسیب‌پذیری در این سیستم عامل روبه‌رو هستیم. کسپرسکی به این موضوع اشاره کرده که تعداد کم حملات کنونی نشان‌دهنده خطر بزرگی که سیستم‌ها را تهدید می‌کند، نبوده و حمله به یک سرور - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - لینوکس اغلب عواقب قابل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - توجهی در پی دارد.

در سال‌های اخیر مجموعه ابزار گروه روسی «Turla» تغییرات زیادی را تجربه کرده که شامل استفاده از درهای پشتی (Backdoor) نیز می‌شود. طبق گفته کسپرسکی در اوایل سال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - ۲۰۲۰، اصلاحیه جدید درپشتی لینوکس «Penguin x64» بسیاری از سرورها در ایالات متحده آمریکا و اروپا را تحت تاثیر قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریامهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
یک سوالی دارم تعمیرگاه شما آیا منطقه ساکت تبار آمل سرویس میده
پاسخ: بله در ساکت تبار شهر آمل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone