🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17772.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات گلکسی S20 FE 5G در اسناد TENAA

انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی گلکسی S20 FE 5G رونمایی کند. در گذشته شاهد افشاگری‌های زیادی درباره این دستگاه بودیم و حالا این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه TENAA شده که ...

انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی گلکسی S20 FE 5G رونمایی کند. در گذشته شاهد افشاگری‌های زیادی درباره این دستگاه بودیم و حالا این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه TENAA شده که مشخصات اصلی مدل 5G را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - تایید می‌کند.

گلکسی S20 FE 5G یا گلکسی S20 فن ادیشن - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - با شماره مدل SM-G7810 به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ واتی مجهز می‌شود و قادر به پشتیبانی از دو سیمکارت است. ابعاد این دستگاه برابر ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر بوده که آن را در میان گوشی‌های گلکسی S20‌ و گلکسی S20 پلاس قرار - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان

طبق افشاگری‌های گذشته، گلکسی S20 FE 5G به صفحه نمایش از نوع سوپر امولد مجهز می‌شود که رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. سامسونگ برای محافظت از این پنل به سراغ گوریلا گلس ۳ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - رفته و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را درون حفره مرکز نمایشگر قرار داده است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه قرار می‌‌گیرد که سنسور اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. کاربران این دستگاه به دوربین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - ۱۲ مگاپیکسلی از نوع اولترا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - واید و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری نیز دسترسی خواهند داشت.

گلکسی S20‌ فن ادیشن در مدل‌های 4G و 5G‌ وارد بازار می‌شود و در حالی که سامسونگ برای مدل 4G از چیپست اگزینوس ۹۹۰ استفاده خواهد کرد، کاربران نسخه 5G به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام دسترسی پیدا خواهند کرد.

از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، فناوری شارژ بی‌سیم PowerShare و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. این دستگاه در ۶ رنگ آبی، سفید، نارنجی، اسطوخودوسی، سبز و قرمز وارد بازار خواهد شد و با ارزان‌ترین نسخه آیفون ۱۲ رقابت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone