🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17773.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی سرفیس Duo مایکروسافت از تعمیرپذیری ناامید کننده خبر می‌دهد

سرفیس Duo مایکروسافت یک گوشی اندرویدی منحصر به فرد با دو نمایشگر است که اخیرا iFixit آن را کالبدشکافی کرده و امتیاز تعمیرپذیری بسیار پایینی به آن داده است. این مرجع به عنوان بخشی از ...

سرفیس Duo مایکروسافت یک گوشی اندرویدی منحصر به فرد با دو نمایشگر است که اخیرا iFixit آن را کالبدشکافی کرده و امتیاز تعمیرپذیری بسیار پایینی به آن داده است.

این مرجع به عنوان بخشی از فرایند کالبدشکافی، یک تصویر پرتو ایکس جالب از محصول جدید مایکروسافت منتشر کرده است. بخش سمت چپ این دستگاه شبیه به یک تبلت مدرن به نظر می‌رسد و در بخش راست آن مدار قرار گرفته که البته یک باتری کوچک نیز در آن به چشم می‌خورد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

مایکروسافت مانند اکثر سازندگان گوشی‌های هوشمند، برای قرار دادن قطعات این محصول در کنار یکدیگر از میزان زیادی چسب استفاده کرده. به گفته iFixit، درون این دستگاه از چندین کابل و کانکتور شکننده استفاده شده که در صورت کالبدشکافی اشتباه، امکان آسیب رسیدن به آن‌ها وجود دارد.

برای تعویض باتری دوگانه این گوشی هوشمند، تقریبا به کالبدشکافی کامل آن نیاز است. در حالی که سرفیس - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Duo مایکروسافت شارژدهی قابل قبولی دارد، پس از مدتی کارایی آن کاهش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پیدا کرده و باید آن را تعویض کنید. با توجه به فرایند سخت تعویض باتری، خریداران می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گارانتی «Microsoft Complete» را خریداری کنند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

کالبدشکافی این دستگاه نشان می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که مایکروسافت در آن از دو نمایشگر OLED ساخت ال جی استفاده کرده است. iFixit تصاویری از مکانیزم لولای این گوشی هوشمند منتشر کرده که یکی از تاثیرگذارترین فناوری‌های موجود در آن محسوب می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

سرفیس Duo در زمینه تعمیرپذیری عملکرد مناسبی ندارد و iFixit به آن امتیاز - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۲ از ۱۰ داده است. در حالی که این مرجع به امکان تعویض نمایشگرها و کاور‌های پشت شیشه‌ای بدون نیاز به جداسازی سایر قطعات اشاره کرده، از تعویض سخت سایر قطعات خبر داده است.

به گفته iFixit، مایکروسافت برای باتری‌ها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از چسب زیادی استفاده کرده که جداسازی آن‌ها را دشوار می‌کند و همچنین پورت USB-C این گوشی هوشمند به صورت مستقیم به مادربورد لحیم شده. علاوه بر این موضوع، iFixit به طراحی غیرمعمول پیچ‌ها نیز اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone