🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17766.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یک شرکت چینی به جاسوسی از ۲.۴ میلیون نفر در سراسر دنیا متهم شد

در شرایطی که روابط چین و آمریکا روزهای سخت خود را سپری می‌‌کند، یک شرکت چینی به جمع آوری داده‌های میلیون‌ها کاربر در کشورهای مختلف اعم از ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا متهم شده است. ...

در شرایطی که روابط چین و آمریکا روزهای سخت خود را سپری می‌‌کند، یک شرکت چینی به جمع آوری داده‌های میلیون‌ها کاربر در کشورهای مختلف اعم از ایالات متحده، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - بریتانیا و استرالیا متهم شده است. حجم عظیم این دیتابیس و حضور نام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - افراد سرشناس در این فهرست متخصصان امنیتی را نگران قدرت و نفوذ چین در زمینه جمع آوری اطلاعات کرده است.

این دیتابیس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - شامل نام ۲.۴ میلیون نفر از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - شهروندان کشورهای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - مختلف از جمله ایالات متحده، انگلیس، استرالیا، کانادا، هند و ژاپن است و توسط شرکت «Zhenhua Data» مستقر در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - شنژن چین جمع آوری شده. هرچند این شرکت دولتی نیست اما در فهرست مشتریان آنها سازمان‌های دولتی و نظامی پکن دیده می‌شود.

اطلاعات این دیتابیس پس از سرقت پس سازمان جاوسوسی «FVEY» متشکل از آمریکا و چهار کشور دیگر تحویل داده شده است. در این داده‌ها، اطلاعات شخصی حدود ۲.۴ میلیون نفر شامل ۳۵۰۰۰ استرالیایی، ۴۰۰۰۰ انگلیسی و تعداد زیادی شخصیت برجسته مانند سیاستمداران ارشد، اعضای خانواده سلطنتی، رهبران مذهبی و افسران نظامی وجود دارد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل

داده‌های لو رفته حاوی اطلاعات و جزئیات کاملی از جمله تاریخ تولد، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - آدرس، وضعیت تاهل، عضویت در انجمن‌های - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - سیاسی، شماره شناسنامه و حضور در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - شبکه‌های اجتماعی است. البته بخشی از اطلاعات فاش شده در شبکه‌های اجتماعی و سایر پایگاه‌های سایبری در حال حاضر در دسترس قرار دارند. اما به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - نظر می‌رسد برخی از اطلاعات محرمانه بانکی و برنامه‌های شخصی از طریق دارک وب به دست این شرکت چینی رسیده است.

پروفسور «کریستوفر بالدینگ» متخصص امنیت سایبری ایالات متحده و استاد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - دانشگاه درباره لو رفتن اطلاعات این پایگاه داده اظهار تاسف کرد و گفت چنین افشاگری شبیه به کشف جام مقدس است. وی معتقد است آنچه نباید دست کم گرفته شود وسعت و عمق سیستم‌های امنیت اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - چین در سراسر جهان است. میزان نفوذ چین به داده‌های اطلاعاتی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اذعان داشت که جهان هنوز دقیقا نمی‌داند که چین چقدر در حوزه امنیت اطلاعات سرمایه گذاری کرده است و باید ببینیم چنین داده‌های خامی را با چه هدفی جمع آوری می‌کند.سایر متخصصین حوزه امنیت نیز براین باور هستند که چین قصد دارد از این داده‌ برای مقاصد نظامی ، امنیتی و دولتی چین در جنگ اطلاعاتی و امنیتی استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone