🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  2. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17769.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

موتو E7 پلاس معرفی شد؛ گوشی اقتصادی با باتری 5000 میلی آمپرساعتی

سرانجام موتورولا گوشی هوشمند «موتو E7 پلاس» (Moto E7 Plus) خود را در برزیل معرفی کرد. این در حالی است که شاهد رونمایی از گوشی موتو جی ۹ پلاس نیز بودیم. موبایل جدید نیز همانند سایر گوشی ...

سرانجام موتورولا گوشی هوشمند «موتو E7 پلاس» (Moto E7 Plus) خود را در برزیل معرفی کرد. این در حالی است که شاهد رونمایی از گوشی موتو جی ۹ پلاس نیز بودیم.

موبایل جدید نیز همانند سایر گوشی های سری E دارای مشخصات معمولی است و در واقع یک گوشی هوشمند پایین رده محسوب می‌شود که از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می برد.

«موتو E7 پلاس» مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - دی پلاس LCD است و با سیستم عامل «اندروید ۱۰» با اندروید ۱۰ به دست کاربر می‌رسد. در پنل جلویی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - دستگاه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل در قسمت بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر شکل جای گرفته است.

در پنل پشتی دستگاه، ماژول دوربین با طراحی مربع شکل دیده می شود که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را به همراه حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و فلش LED در قسمت بالای دوربین‌ها در خود جای داده است. حسگر اثر انگشت خازنی «موتو  E7 پلاس» نیز در قسمت پایین ماژول مربع شکل دوربین قرار دارد.

ظرفیت حافظه داخلی گوشی جدید موتورولا ۶۴ گیگابایت قابل افزایش از طریق microSD  است. همچنین دستگاه از ظرفیت حافظه رم ۴ گیگابایت بهره می برد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ ۱۰ وات، از طریق microUSB شارژ می‌شود. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - موتورولا اعلام کرده که با هر بار شارژ شدن می‌توان به مدت ۲ روز با گوشی کار کرد. حال باید ببینیم در عمل چقدر این ادعا صحت دارد.

«موتو  E7 پلاس» در رنگ‌های آبی (navy blue) و برنز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - ( amber bronze) و با قیمت ۲۵۵ دلار به فروش می - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - رسد. باید ببینیم وضعیت دسترسی کاربران برای خرید این گوشی هوشمند در بازارهای بین‌المللی به چه صورت خواهد بود و با مشخصات پایین رده و قیمتی که دارد آیا می‌تواند فروش خوبی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - را از آن خود کند یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاهروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** ظرفشویی پاکشوما MDF-15305 شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone