🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17779.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام در پی تغییر ظاهر صفحه اصلی؛ تب‌های Shop و Reels به هوم‌اسکرین می‌آیند

اینستاگرام قصد دارد چینش آیکن‌ها در صفحه اصلی یا همان هوم اسکرین را تغییر دهد و تب‌های Shop و Reels را به آن اضافه کند. این پلتفرم در حال آزمایش سه طرح متفاوت است. به ...

اینستاگرام قصد دارد چینش آیکن‌ها در صفحه اصلی یا همان هوم اسکرین را تغییر دهد و تب‌های Shop و Reels را به آن اضافه کند. این پلتفرم در حال آزمایش سه طرح متفاوت است.

به نظر می‌رسد صفحه اصلی اینستاگرام قرار است شلوغ‌تر شود. این شبکه اجتماعی با انتشار توییت جدید از آزمایش طرح‌های مختلف برای صفحه اصلی اپلیکیشن خبر داد که در آنها چینش آیکن‌ها در منوهای پایین و بالا فرق می‌کند. قرار است به صفحه اصلی تب Reels و همچنین فروشگاه یا Shopping نیز اضافه شود.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران

صفحه اصلی اینستاگرام در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - حال حاضر ظاهر نسبتاً ساده‌ای دارد. در منوی پایین پنج آیکن به چشم می‌خورد که هر کدام شما را به یک صفحه می‌برند؛ آیکن وسط برای ایجاد پست جدید است و بقیه آیکن‌ها نیز صفحه اصلی، Explore، Activity و پروفایل را باز می‌کنند. آیکن اینباکس نیز در سمت راست و بالای صفحه قرار گرفته است.

حال اینستاگرام در حال آزمایش سه طرح جدید برای صفحه اصلی است که در هر کدام از آنها نحوه چینش - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - آیکن‌ها با دیگری فرق دارد. این طرح‌ها در فاز آزمایشی هستند، اما آنطور که MakeUseOF گزارش می‌کند، ممکن است یکی از آنها در آینده نزدیک جای طرح - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - فعلی را بگیرد.

قابلیت Reels که به کمک آن می‌توانید مثل تیک‌تاک ویدیوهای کوتاه و جالب درست کنید، به زودی با آیکن اختصاصی به صفحه اصلی اینستاگرام اضافه می‌شود. علاوه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - بر این تب فروشگاه نیز آیکن اختصاصی خود را در صفحه اصلی خواهد داشت.

همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید اینستاگرام در یکی از طرح ها آیکن Activity و Explore را در گوشه سمت راست صفحه قرار داده و آیکن‌های فروشگاه و Reels را در منوی پایین و کنار آیکن پست جدید قرار داده است. در طرح سمت راست نیز آیکن ایجاد پست جدید به کلی از منوی پایین حذف شده و به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - گوشه سمت راست و کنار آیکن پیغام خصوصی منتقل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone