🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16483.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی فتوشاپ تغییر آسمان در تصاویر را ممکن کرد

اخیرا ادوبی یک بروزرسانی برای فتوشاپ ارائه کرده که از ویژگی‌های زیادی بهره می‌برد و برای مثال هوش مصنوعی فتوشاپ می‌تواند آسمان را تغییر دهد. ابزار جایگزینی آسمان که برای اولین بار در «Photoshop Elements» ...

اخیرا ادوبی یک بروزرسانی برای فتوشاپ ارائه کرده که از ویژگی‌های زیادی بهره می‌برد و برای مثال هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - فتوشاپ می‌تواند آسمان را تغییر دهد.

ابزار جایگزینی آسمان که برای اولین بار در «Photoshop Elements» ادوبی ارائه شد، به کاربران اجازه می‌دهد که با کمتریk تلاش آسمان را در - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - تصویر خود انتخاب کرده و جایگزین کنند. این ابزار هوش مصنوعی فتوشاپ به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند آسمان را با توجه به اجسام موجود در تصویر، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - تنظیم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - کند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، فتوشاپ تغییراتی در ساختمان اعمال کرده تا با آسمان نارنجی رنگ مطابقت داشته باشد. برای استفاده از این ابزار می‌توانید به مسیر Edit > Sky Replacement بروید.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

در این بروزرسانی قابلیت‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌توان به «فیلترهای عصبی» اشاره کرد. این ابزارهای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - هوش مصنوعی کارهای مختلف را به صورت خودکار انجام می‌دهند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صاف کردن پوست، حذف مصنوعات از تصاویر و همچنین رنگ‌آمیزی اشاره کرد.

ادوبی ابزار دیگری به نام «Style Transfer» را برای کاربران درنظر گرفته که تصاویر را به آثار هنری تبدیل می‌کند. یکی دیگر از ابزارهای جدید «Makeup Tranfer» نام دارد که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - سبک آرایش را از یک تصویر کپی کرده و روی دیگری اعمال می‌کند. ابزار «پرتره هوشمند» روی مواردی مانند سن و حالت صورت تاثیر می‌گذارد.

ادوبی پنل Discovery را نیز در این بروزرسانی بهبود داده و می‌توان توسط آن و بدون نیاز به یوتیوب، کار با فتوشاپ را ساده‌تر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - یاد گرفت. اسناد کلود به صورت آفلاین کار می‌کنند و از  یک پنل تاریخچه نسخه نیز - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - بهره می‌برد.

پنل Discover در آیپد نیز بهبود پیدا کرده و گزینه‌ای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - برای تغییر ابعاد تصویر نیز به آن اضافه شده. از دیگر تغییرات فتوشاپ برای آیپد می‌توان به امکان استریم زنده اشاره کرد که کاربران برای این کار تنها باید چندین گزینه را لمس کرده و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone