🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16473.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تاکسی هوایی خودران «اهانگ ۲۱۶» در قلب اروپا مجوز پرواز آزمایشی گرفت

شرکت چینی «اهانگ» می‌خواهد تاکسی هوایی خودران خود به نام «اهانگ ۲۱۶» را در سراسر جهان به پرواز درآورد و حالا مجوز پرواز آزمایشی در اتریش گرفته است. از زمان نمایش این تاکسی هوایی مجهز ...

شرکت چینی «اهانگ» می‌خواهد تاکسی هوایی خودران خود به نام «اهانگ ۲۱۶» را در سراسر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - جهان به پرواز درآورد و حالا مجوز پرواز آزمایشی در اتریش گرفته است.

از زمان نمایش این تاکسی هوایی مجهز به چندین روتور در سال ۲۰۱۸، اهانگ تلاش‌های خود را افزایش داده تا بتواند این وسیله نقلیه هوایی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - خودران را در آسمان کشورهای مختلف آزمایش کند.

در کنار تعهد برای ساخت یک ترمینال توریستی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - برای تاکسی هوایی خود در شهر «هیژو» در استان «گوانگشی» چین و همچنین راه‌اندازی یک پروژه توریسم هوایی در هتل «LN Garden» در منطقه «نانشا» چین، تا به امروز پروازهای آزمایشی در ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - و دبی انجام داده است.

حالا سازمان هواپیمایی اتریش برای پروازهای آزمایشی به اهانگ چراغ سبز نشان داده. برای اولین بار این تاکسی هوایی در اتحادیه اروپا - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - و نه قاره اروپا برای بلندمدت پرواز خواهد کرد. این کمپانی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - توانسته بود در ماه مارس مجوز پروازهای عملیاتی برای تست‌های بلندمدت را در نروژ بگیرد.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان

این کمپانی به دنبال پرواز آزمایشی موفق مدل ۲۱۶ با دو مسافر در ماه گذشته به موفقیت اخیر و - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - مجوز دست پیدا کرده است. تاکسی هوایی اهانگ ماه گذشته میلادی توانست با وجود دمای پایین و همچنین سرعت بالای باد، چندین دقیقه در «زانکت مارتین این اینکرایس» پرواز کند و با موفقیت فرود بیاید.

اهانگ ۲۱۶ از ۱۶ روتور مستقل بهره می‌برد که به صورت جفتی روی ۸ بازو اطراف کابین قرار گرفته‌اند. این تاکسی هوایی خودران می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و با هربار شارژ می‌توان با آن ۲۱ دقیقه پرواز کرد.

دریافت مجوز پرواز در اتریش به همراه همکاری استراتژیک با «FACC AG»، به این کمپانی چینی اجازه می‌دهد فناوری خود را به رگولاتورها، مشتریان و همچنین شرکایش نشان دهد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - و از عملکرد آن اطلاع پیدا کنند. انتظار می‌رود کمتر از یک دهه آینده بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان میزبان تاکسی‌های هوایی باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرمدخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما دور و بر کارخانه کنگاور هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در کارخانه شهر کنگاور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone