🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16482.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد N10 5G و N100 با نمایشگر LCD و چیپست‌های اسنپدراگون معرفی شدند

وان پلاس از جدیدترین اعضای خانواده نورد رونمایی کرد که ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند محسوب می‌شوند. وان پلاس نورد N10 5G و N100 شباهت‌ها و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. وان پلاس نورد N10 5G ...

وان پلاس از جدیدترین اعضای خانواده نورد رونمایی کرد که ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند محسوب می‌شوند. وان پلاس نورد N10 5G و N100 شباهت‌ها و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - مجهز شده که برخلاف وان پلاس نورد، از نوع IPS LCD - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - است و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - اولین گوشی وان پلاس با این پنل از سال ۲۰۱۵ تا به امروز محسوب می‌شود. این پنل با رفرش ریت ۹۰ هرتز توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - سنسور اثر انگشت آن روی پنل پشتی قرار دارد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان

وان پلاس نورد N10 5G از دوربین اصلی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - چهارگانه با سنسور - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. درون حفره نمایشگر این دستگاه یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و وان پلاس برای آن چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ را درنظر گرفته است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان

وان پلاس نورد N10 5G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۳۵۰ یورو دارد که اگر آن را با ۸ گیگابایت رم سفارش دهید، قیمتش به ۳۸۰ یورو می‌رسد. این گوشی هوشمند به همراه برادرش در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

وان پلاس نورد N100

این گوشی پایین‌رده وان پلاس تنها ۲۰۰ یورو قیمت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - دارد و در اختیار خریداران ۴ گیگابایت رم و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌دهد که می‌توان آن را با کارت حافظه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - افزایش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - داد. وان پلاس این محصول خود را به چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ مجهز کرده که با لیتوگرافی ۱۱ نانومتری به تولید رسیده است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان

در جلوی این دستگاه یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و رفرش ریت ۶۰ هرتز به چشم می‌خورد که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این گوشی هوشمند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - مانند برادر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - خود دارای اسپیکر استریو و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی است.

وان پلاس نورد N100 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات است و همچنین از جک ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین سه‌گانه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - میزبانی می‌کند که توسط دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان

دوربین اصلی و همچنین سلفی این دستگاه می‌توانند ویدیوهای 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - کنند. جدیدترین گوشی‌های هوشمند وان پلاس از OxygenOS 10.5 بهره می‌برند که مبتنی بر اندروید ۱۰ است. این محصولات ماه آینده میلادی وارد بازار اروپا - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone