🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16477.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی بتای سیستم‌عامل هارمونی ۲ را برای سری میت ۳۰ و P40 منتشر کرد

هواوی اولین بار نسخه دوم سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS 2.0 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۰ خود معرفی کرد. حالا این کمپانی چینی امروز رسما نسخه بتای توسعه‌دهندگان آن را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده ...

هواوی اولین بار نسخه دوم سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS 2.0 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۰ خود معرفی کرد. حالا این کمپانی چینی امروز رسما نسخه بتای توسعه‌دهندگان آن را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است.

طبق اعلام مدیر بخش نرم افزار مصرفی هواوی، دکتر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - «ونگ چنگلو» امسال کمپانی‌های «میدیا» و «Joyoung» به همراه «Boss Electronics» و «Puffin Technology» محصولات مجهز به سیستم عامل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - هارمونی خود را وارد بازار خواهند کرد. هواوی می‌خواهد سال آینده بیش - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - از ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به این سیستم عامل در بازار حضور داشته باشد و بیش از ۴۰ برند مطرح آن‌ها را تولید کنند.

سیستم عامل هارمونی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - ابتدا برای اینترنت اشیاء توسعه پیدا کرد و برای مثال اپلیکیشن JD با این سیستم عامل می‌تواند روی تلویزیون‌ها اجرا شود و حتی یخچال‌ها به آن مجهز شوند. در این میان صدها میلیون دستگاه شامل ماشین‌های مجهز به نمایشگر هوشمند می‌توانند اپ JD  یا هر برنامه دیگری را اجرا کنند.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان

در حال حاضر فعالیت‌های مربوط به آزمایش عمومی نسخه بتای آن آغاز شده و توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توانند در آن مشارکت کنند. با این وجود این سیستم عامل اکنون تنها برای گوشی‌های سری میت ۳۰، P40 و همچنین تبلت میت‌پد پرو در دسترس است.

از امروز توسعه‌دهندگان از دو روش - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توانند به نسخه بتا روی این دستگاه‌ها دست - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - پیدا کنند. یکی از این راه‌ها، استفاده از شبیه‌ساز از راه دور در «Huawei DevEco Studio» است که برای اینکار باید سومین نسخه بتای DevEco Studio 2.0 - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - را از سایت رسمی هارمونی دانلود کنند. روش دوم، ارتقای دستگاه با استفاده از آپدیت OTA اختصاصی است.

برای دریافت OTA، افراد باید در این برنامه ثبت نام کنند و زمانی که تایید شوند، برای آن‌ها یک ایمیل رسمی دعوت برای حضور در برنامه بتای عمومی هواوی ارسال خواهد شد. با دستورالعمل موجود در این ایمیل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توان به نسخه دوم هارمونی دست پیدا کرد.

طبق اعلام هواوی، سال آینده - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - میلادی می‌توانیم منتظر ورود گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل هارمونی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone