🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16475.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندر رسمی مطبوعاتی گلکسی S21 5G منتشر شد

با وجودی ‌که حدود یک ماه تا رویداد رونمایی پرچمداران گلکسی S21 فاصله داریم؛ «ایوان بلس» یکی از افشاگران معروف نخستین رندر رسمی مطبوعاتی گلکسی S21 5G را به اشتراک گذاشت. رندر منتشر شده اطلاعات ...

با وجودی ‌که حدود یک ماه تا رویداد رونمایی پرچمداران گلکسی S21 فاصله داریم؛ «ایوان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - بلس» - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - یکی از افشاگران معروف نخستین رندر رسمی مطبوعاتی گلکسی S21 5G را به اشتراک گذاشت.

رندر منتشر شده اطلاعات جدید خاصی در مورد پرچمداران این سری ارائه نمی‌دهد و فقط تایید می‌کند که این گوشی‌ هوشمند با حفره روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی رونمایی خواهد شد.

پیشتر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - نیز رندرهای دیگری از سه عضو این خانواده شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا که همگی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، منتشر شده بود که طراحی گوشی‌های هوشمند این سری را با جزئیات - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - نشان می‌داد.تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان

در حالیکه رندر مطبوعاتی پنل پشتی گلکسی S21 5G را نشان نمی‌دهد؛ اما براساس رندرهای قبلی انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی درگوشه سمت چپ بالای پنل پشتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

به نظر می‌رسد گلکسی S21 و نسخه پلاس طراحی مشابهی داشته باشند؛ اما احتمالا نسخه الترا با طراحی متفاوت‌تر ماژول دوربین پنل پشتی رونمایی خواهد شد.

روز گذشته نیز تیزرهای رسمی خانواده گلکسی S21 که توسط دپارتمان بازاریابی سامسونگ تولید شده‌اند، منتشر شد که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - طراحی ظاهری هر سه عضو این خانواده از جمله ماژول دوربین آنها را با جزئیات نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود گلکسی S21 با نمایشگر 6.2 اینچی سوپرامولد اینیفیتی O با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، رزولوشن+FHD و حسگراثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه شود.

با توجه به مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ احتمالا پرچمدار سری S کره‌ای‌ها در برخی بازارها با چیپست اگزینوس 2100 و در برخی دیگر از بازارها با چیپست اسنپدراگون 888 معرفی شوند.

سری گلکسی S21 احتمالاً در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) در رویداد آنلاین Galaxy Unpacked رونمایی خواهند شد و ۲۹ ژانویه (۶ بهمن) روانه بازار می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone