🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16476.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پرتاب موفق راکت استارتاپ Astra به فضا برای اولین بار [تماشا کنید]

استارتاپ Astra پس از شکست مأموریت پرتاب قبلی سرانجام موفق شد راکت خود به نام Rocket 3.2 را با موفقیت از آلاسکا پرتاب کرده و برای اولین بار به فضا برسد. این استارتاپ کالیفرنیایی حوالی ...

استارتاپ Astra پس از شکست مأموریت پرتاب قبلی سرانجام موفق شد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - راکت خود به نام Rocket 3.2 را با موفقیت از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - آلاسکا پرتاب کرده و برای اولین بار به فضا برسد.

این - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - استارتاپ کالیفرنیایی حوالی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت ایران راکت دو مرحله‌ای خود به نام Rocket 3.2 را از پایگاه فضایی PSCA در آلاسکا به فضا پرتاب - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد و دومین مأموریت آزمایشی خود را کلید زد. دقایقی پس از پرتاب، مرحله بالایی با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - موفقیت از راکت جدا شد و مسئولان شرکت Astra از موفقیت مأموریت خبر دادند. این راکت همچنین توانست به آنسوی مرز فرضی میان اتمسفر زمین و فضا موسوم به «خط کارمان» در ارتفاع ۱۰۰ کیلومتری برسد.

استارتاپ Astra می‌خواهد در آینده سرویس حمل ماهواره‌های کوچک به مدار - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - زمین را ارائه کند و در کنار خود رقبایی همچون Rocket Lab و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - اسپیس اکس را می‌بیند. «کریس کمپ» (Chris Kemp) مدیرعامل Astra در مصاحبه‌ای در تابستان - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - امسال اعلام کرد که هدف این شرکت حمل ماهواره‌ها با هزینه کمتر است.

Astra امیدوار است از سال آینده میلادی آماده ارائه سرویس شود و آزمایش دیروز دستاورد بزرگی در این مسیر به شمار می‌رود. ناسا نیز چراغ سبز را به این استارتاپ نشان داده و چهار روز قبل از اختصاص بودجه ۳.۹ میلیون دلاری به آن برای حمل ماهواره‌های کوچک به مدار خبر داد.

اولین آزمایش مداری استارتاپ Astra با راکتی به نام Rocket 3.1 اواخر شهریور ماه امسال با شکست مواجه شد. این راکت با موفقیت از روی زمین بلند شد اما بروز نقص فنی در سیستم راهنمایی راکت سبب لغو - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مأموریت پرتاب حدود ۳۰ ثانیه پس از شروع مأموریت شد. Astra مقصر این مشکل را سیستم ناوبری و راهنمایی راکت Rocket 3.1 معرفی کرد و از رفع آن و بازگشت دوباره به سکوی پرتاب در آینده نزدیک خبر داد. این اتفاق با گذشت سه ماه بالاخره رخ داد و راکت Rocket 3.2 با موفقیت به مدار رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone