🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16479.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چین مدعی دستیابی به برتری کوانتومی شد؛ ۱۰ میلیارد بار سریعتر از Sycamore گوگل

دانشمندان چینی مدعی توسعه کامپیوتری کوانتومی شده‌اند که برخی محاسبات خاص را ۱۰۰ تریلیون برابر سریعتر از قدرتمندترین سوپرکامپیوترهای دنیا انجام می‌دهد. آژانس خبری «شینهوا» چین مدعی است این نمونه اولیه کامپیوتر کوانتومی، تا ۷۶ ...

دانشمندان چینی مدعی توسعه کامپیوتری کوانتومی شده‌اند که برخی محاسبات خاص را ۱۰۰ تریلیون برابر سریعتر از قدرتمندترین سوپرکامپیوترهای دنیا انجام می‌دهد.

آژانس خبری «شینهوا» چین مدعی است این نمونه اولیه کامپیوتر کوانتومی، تا ۷۶ فوتون را در الگوریتم شبیه سازی استاندارد نمونه برداری بوزون گاوسی شناسایی می‌کند که دستاوردی قابل توجه محسوب می‌شود. در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، چینی‌‌ها به مزیت محاسباتی خیره‌کننده‌ای در دنیای کامپیوتر دست یافته‌اند که از آن با نام برتری کوانتومی (Quantum Supremacy) یاد می‌شود.

این نقطه عطف که گوگل هم مدتی قبل مدعی دستیابی به آن شده بود، به معنی انجام وظایفی توسط کامپیوترهای کوانتومی است که دستگاه‌های عادی از پردازش آنها - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - عاجزند. در کامپیوترهای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - معمولی برای ذخیره داده و انجام محاسبات از بیت‌های صفر و یک استفاده می‌شود - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - اما در کامپیوترهای کوانتومی به این منظور کیوبیت یا کوانتوم بیت به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - کار برده می شود. کیوبیت در واقع یک سیستم کوانتومی-مکانیکی دو حالته است که با برخورداری از خاصیت برهم‌نهی می تواند همزمان دارای مقادیر صفر و یک باشد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان

سیستم‌های کوانتومی هنوز مراحل اولیه رشد خود را سپری می‌کنند اما کشورهای مختلف به خوبی از پتانسیل‌های عظیم آنها برای ایجاد تحول عمیق در زمینه هایی نظیر هواشناسی، مدل سازی شیمی و فیزیک و رمزنگاری آگاهند و بر سر آن رقابت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - دارند. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - سیستم جدید چینی‌ها نیز در این زمینه با کامپیوترهای کوانتومی گوگل، آمازون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - و مایکروسافت رقابت کرده و به یکی دیگر از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اصفهان استان اصفهان - زمینه‌های رقابتی چین و آمریکا تبدیل می‌شود.

سال گذشته کامپیوتر کوانتومی Sycamore گوگل توانست محاسباتی که سریعترین کامپیوتر روی زمین برای انجام آن به ۱۰ هزار سال زمان نیاز دارد را در مدت ۲۰۰ ثانیه انجام دهد. آنطور که محققان چینی ادعا می‌کنند، سیستم آنها محاسبات را ۱۰ میلیارد بار سریعتر از Sycamore گوگل انجام می‌دهد که از سرعت حیرت‌آور آن حکایت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone