🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16474.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شکست سنگین سرفیس مبتنی بر ARM از مک بوک ایر M1 در بنچمارک‌های جدید

مک بوک ایر با چیپ M1 در بنچمارک‌ها عملکرد بالایی از خود نشان داده و حالا در برابر یکی از محصولات مایکروسافت با چیپ مبتنی بر معماری ARM قرار گرفته. محصول اپل توانسته در بنچمارک‌ها ...

مک بوک - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ایر با - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چیپ M1 در بنچمارک‌ها عملکرد بالایی از خود نشان داده و حالا در برابر یکی از محصولات مایکروسافت با چیپ مبتنی بر معماری ARM قرار گرفته. محصول اپل توانسته در بنچمارک‌ها - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شکست سنگینی را به سرفیس پرو ایکس تحمیل کند.

به تازگی سایت PCWorld این دو محصول مجهز به چیپ‌های مبتنی بر معماری ARM را در مقابل یکدیگر قرار داده. مایکروسافت با همکاری کوالکام برای سرفیس پرو ایکس پردازنده‌های - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - SQ1 و SQ2 را توسعه داده که مبتنی بر ARM هستند.

در بنچمارک این سایت از مدل مجهز به چیپ SQ1 یا نسل اول آن استفاده شده و - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - انتظار نمی‌رود شاهد تفاوت چندانی میان عملکرد آن و نسخه مجهز به SQ2 باشیم. با توجه به این موضوع، نتایج بنچمارک‌ها تغییر چندانی را تجربه نخواهند کرد. همچنین برنامه‌ها با شبیه‌ساز ۶۴ بیتی x86 مایکروسافت اجرا شده‌اند.

در بخش تک‌ هسته‌ای و چند - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ ۵، مک بوک ایر امتیاز بسیار بالاتری نسبت به سرفیس پرو ایکس کسب کرده. لپ‌تاپ اپل در بخش تک هسته‌ای به امتیاز ۱۷۳۰ دست پیدا کرده، در حالی که امتیاز محصول مایکروسافت کمتر از ۱۰۰۰ - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است. در بخش چند هسته‌ای این اختلاف افزایش شدیدی پیدا می‌کند. نماینده اپل به امتیاز ۷۴۵۴ دست پیدا - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرده و امتیاز سرفیس پرو ایکس - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در این بخش تنها به ۲۷۳۴ رسیده - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

این اختلاف به گیک‌بنچ ۵ محدود نمی‌شود. چیپ M1 اپل در بخش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای بنچمارک «Cinebench R23» به ترتیب امتیازهای ۱۴۶۹ و ۶۸۳۸ را کسب کرده. سرفیس پرو - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ایکس در این بنچمارک به ترتیب به - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - امتیازهای ۳۷۱ و ۱۶۰۴ دست یافته است.

تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

این سایت به سراغ ابزار تبدیل ویدیو متن باز «Handbrake» - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم رفته و در این نرم افزار هم مک بوک ایر شکست سنگینی را به نماینده مایکروسافت تحمیل کرده. لپ‌تاپ اپل توانسته یک ویدیوی ۱۲ دقیقه‌ای با رزولوشن 4K‌ را ۶ برابر سریعتر از سرفیس پرو ایکس به یک ویدیوی 1080p H.265 تبدیل کند.

تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

باید به این نکته توجه کنید که شبیه‌ساز ۶۴ بیتی x86 مایکروسافت که در سرفیس پرو ایکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، هنوز در حالت بتا - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قرار دارد. با وجود تلاش‌های گسترده مایکروسافت، این کمپانی نمی‌تواند به ترکیب مشابه مانند چیپ M1 و سیستم عامل مک او - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اس دست پیدا کند.

اپل تا به امروز مک مینی، مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی مجهز به - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چیپ M1 را وارد بازار کرده که تمام آن‌ها عملکرد بی‌نظیری دارند. این کمپانی ظاهرا در حال توسعه یک چیپ با ۳۲ هسته است که انتظار - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌رود - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در مک پرو مورد استفاده قرار بگیرد.

تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

برای مطالعه بررسی دیجیاتو از مک بوک پرو جدید به این لینک مراجعه کنید و در این لینک هم می‌توانید مقایسه آن با - تعمیرات ظرفشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مک بوک ایر جدید را ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone