🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32666.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کاربران اینستاگرام از هک عجیب اکانت‌هایشان خبر می‌دهند

«کریستا» (Krista) یکی از کاربران اینستاگرام با بیش از 4500 فالوور است که در شنبه و هنگام ورود به اکانتش، متوجه مشکلی می‌شود؛ او از اکانتش خارج شده و مسئله اینجاست هر بار که تلاش ...

«کریستا» - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - (Krista) یکی از کاربران اینستاگرام با بیش از 4500 فالوور است که در شنبه و هنگام ورود به اکانتش، متوجه مشکلی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - می‌شود؛ او از اکانتش خارج - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - شده و مسئله اینجاست هر بار که تلاش می‌کند تا به اکانت اینستاگرامش وارد شود، پیغامی مبنی بر اینکه «این نام کاربری وجود ندارد» را می‌بیند.

در طول هفت روز گذشته بیش از 5000 توییت با همین مضمون ارسال شده و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - بعضی از اعضای فروم‌هایی همانند ردیت هم از هک اکانت‌هایشان خبر داده‌اند. با توجه به اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد بین اکانت‌ قربانی‌های باگ جدید اینستاگرام یک سری اشتراکات وجود دارد؛ بعد از هک نام کاربری و عکس تغییر کرده، بیو حذف - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - شده و اکانت هم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - به یک ایمیل روسی اتصال یافته است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان

قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید تایید هویت دو مرحله‌ای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - نیز تغییری در اصل قضیه ایجاد نکرده و بعضی از کاربرانی که اکانت‌هایشان هک شده، این ویژگی را فعال کرده‌ بودند. البته هکرها هیچ پستی اضافه یا حذف نکرده‌اند و تنها اطلاعات پروفایل کاربری تغییراتی داشته است.

اینستاگرام در بیانیه‌ای اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - به مشکل آگاه است و سعی دارد تا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - آن را برطرف کند. در همین راستا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردستان استان اصفهان - بعضی از اکانت‌های کاربران به آن‌ها برگردانده شده، اگرچه بعضی دیگر با وجود ارسال گزارش به اینستاگرام همچنان مشکل‌شان برطرف نشده و به همین خاطر تصمیم گرفتند تا اکانت جدیدی بسازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone