🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32665.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حفره امنیتی L1TF؛ آسیب پذیری دیگری در پردازنده های اینتل کشف شد

اینتل به تازگی از آسیب پذیری های پردازنده دیگری خبر داده که از طریق آنها هکرها می توانند اطلاعات ذخیره شده روی کامپیوترها یا فضای ابری ثالث را سرقت کند. این آسیب پذیری توسط چندین ...

اینتل به تازگی از آسیب پذیری های پردازنده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - دیگری خبر داده که از طریق آنها هکرها می توانند اطلاعات ذخیره شده روی کامپیوترها یا فضای ابری ثالث را سرقت کند.

این آسیب پذیری توسط چندین محقق یافت شده، در ماه ژانویه به اینتل اعلام شده و شامل 3 مدل مختلف است. بنا بر آنچه اینتل در بلاگ خود اعلام کرده به لطف به روز رسانی های عرضه شده (توسط مایکروسافت و سازندگان سخت افزار) در اوایل سال جاری میلادی و نیز آپدیت هایی که قرار بوده دیروز عرضه شوند بیشتر کاربران در مقابل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - این آسیب پذیری ایمن خواهند بود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان
لیست پردازنده های اینتل که در برابر حفره امنیتی L1TF آسیب پذیر هستند. پردازنده های Core i تا نسل هشتم از این مشکل رنج می برند در حالی که برخی از پردازنده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - های سری زئون نیز در لیست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - به چشم می خورند.

این حفره امنیتی L1TF یا « خطای ترمینال L1 » نام گرفته و بر مبنای مشکل اجرای زودهنگام در پردازنده ها است که پیش از این موجب حفره های امنیتی اسپکتر و ملتداون شده بود. اعلام شده که دو مدل از سه نمونه آنها به واسطه آپدیت هایی که تاکنون عرضه شده اند قابل رفع هستند اما نوع سوم که بخشی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - از کاربران، از جمله مراکز داده را تحت تأثیر قرار می دهد نیاز به مراحل اضافه تری برای رفع دارد.

محققانی که این آسیب پذیری را یافته اند نحوه حمله ای مبتنی بر آن که Foreshadow نام گرفته را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - تشریح کرده اند. L1TF بر قابلیتی در پردازنده های اینتل به نام SGX اثر می گذارد. گفته شده که پس از ملتداون و اسپکتر، این قابلیت موردی است که باید بررسی بیشتری روی آن انجام شود.

اینتل علاوه بر این افزوده که هیچ نشانه ای از سوء استفاده از این روش برای سرقت اطلاعات مشاهده نشده است با این حال باید پیاده سازی تمهیدات امنیتی مورد نیاز جدی گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone