🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32664.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مینگ چی کو: عینک هوشمند اپل تا سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر کمپانی اپل، دیگر با موسسه‌ی KGI همکاری نمی‌کند اما هنوز اطلاعاتی از کوپرتینو بدست آورده و آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. او به تازگی مدعی شده که عینک‌ هوشمند ...

مینگ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چی کو تحلیلگر کمپانی اپل، دیگر با موسسه‌ی KGI همکاری نمی‌کند اما هنوز اطلاعاتی از کوپرتینو بدست آورده و آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. او به تازگی مدعی شده که عینک‌ هوشمند اپل که قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌ی واقعیت افزوده یا AR برایش تعبیه شده تا سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار‌های جهان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

سال پیش «جین مانستر» کارشناس موسسه Loup Venture اعلام کرده بود اپل در حال تولید یک عینک‌ هوشمند بوده و قصد دارد آن را تا ۲ سال دیگر عرضه کند. با این وجود اخیراً همین فرد خاطر نشان نموده تاخیری یک ساله شامل حال تولید این عینک‌‌ها می شود و آنها تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی آماده خواهند شد.

حال کو پیش بینی کرده عینک هوشمند اپل محصول متفاوتی از این شرکت خواهد بود و قرار است برگ برنده‌ی بعدی این کمپانی یک تریلیون دلاری باشد. همانطور که می‌دانید چندی پیش اپل موفق شد به اولین شرکتی تبدیل گردد که ارزش کلی سهامش مبلغ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هزار میلیارد دلار را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رد می‌کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با این وجود کو معتقد است عینک هوشمند اپل و ماشین‌های کمپانی کوپرتینویی که قرار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است اپل کار (Apple Car) خوانده شوند، می‌تواند ارزش سهامش را بیشتر کرده و اپل را به یک کمپانی دو تریلیون دلاری تبدیل کند.

به باور این تحلیلگر معروف، اپل می‌تواند با ورود به صنعت ماشین سازی و تولید اپل کار، می‌تواند آن را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به آیفون سال ۲۰۰۷ تبدیل کرده و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این صنعت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را نیز همانند بازار تلفن‌های هوشمند در اختیار خود درآورد. البته ناگفته نماید که کارشناسان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باور دارند اپل کار در بهترین حالت ممکن، سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد و تا آن زمان تسلا می‌تواند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نفس راحتی بکشد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

گفته شده عینک - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هوشمند اپل قرار است به قیمتی حدود ۱۳۰۰ دلار عرضه شود. تحلیلگران باور دارند در همان سال اول دهها میلیون عینک به فروش خواهند رفت و سودی  ۱۳ میلیارد دلاری را نصیب کوپرتینونشینان خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشنوا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام رفقا سایت ***** جارو برقی آاگ VX9-1-WM شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone