تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13049.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سونی بیشترین سهم از بازار دوربین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ را تصاحب کرد

بر اساس گزارش‌ها سونی در سال ۲۰۲۰ موفق شد بیشترین سهم در بین سازندگان دوربین‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد.گزارش اخیر همچنین به پیش‌بینی بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ پرداخته است. بازار جهانی ...

بر اساس گزارش‌ها - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - سونی در سال ۲۰۲۰ موفق شد بیشترین سهم در بین سازندگان دوربین‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد.گزارش اخیر همچنین به پیش‌بینی بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ پرداخته است.

بازار جهانی دوربین‌ گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با سال ۲۰۱۹ افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش کمپانی «استراتژی آنالیتیکس» سونی در - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - سال گذشته میلادی با ۴۶ درصد، بیشترین سهم بازار از نظر درآمد را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت‌های سامسونگ سیستم LSI و - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - آمنی ویژن تکنولوژی قرار گرفته‌اند که به ترتیب سهمی ۲۹ و ۱۰ درصدی دارند. این سه شرکت در کل ۸۵ درصد بازار را تصاحب کرده‌اند. البته انتظار می‌رود در سال جاری - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - میلادی، به دنبال رشد دیگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - رقبا، سهم سونی - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - از بازار دوربین گوشی‌های هوشمند کاهش یابد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران
سهم درآمد شرکت‌های سازنده سنسور دوربین گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۰

بر اساس آخرین تحقیقات، عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ افزایشی ۶.۵ درصدی خواهد داشت و به ۱.۳۸ میلیارد دستگاه در سال خواهد رسید. بخش عمده‌ای از این رشد مدیون بهبود وضعیت اقتصادی با کاهش گسترش بیماری کرونا خواهد بود. علاوه بر این احتمالا شیائومی به سومین برند جهانی در حوزه گوشی‌های - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - موبایل بدل خواهد شد و به این ترتیب هواوی را از جایگاه به زیر خواهد کشید. همچنین پیش‌بینی می‌شود شیائومی در بازارهایی از جمله هندوستان و روسیه عملکرد خوبی داشته باشد و در اروپای مرکزی، غربی و شرقی هم بسیار - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - قدرتمند ظاهر شود.

به گفته «لیندا سوی»، مدیر ارشد در استراتژی آنالیتیکس، سال ۲۰۲۱، سال برندهای چینی خواهد بود و در آسیا و اقیانوسیه، ویوو، شیائومی و اوپو به لطف گسترش شبکه فروش و قیمت‌های رقابتی بدل به ۳ بازیگر اصلی خواهند شد.

این گزارش همچنین اشاره کرده که - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - در آفریقا - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - و خاور میانه، جایگاه سامسونگ از بزرگترین فروشنده به جایگاه دوم تنزل پیدا می‌کند و شیائومی جایگاه سوم را از - تعمیرات یخچال هایر در شهر پل سفید استان مازندران - اپل می‌رباید. در اروپای غربی هم شیائومی جایگاه سوم را به خود اختصاص می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone