🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29536.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A60 با نمایشگر حفره دار احتمالا در اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود

پیش‌تر در هفته‌ای که گذشت گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ در حال توسعه و تولید ۹ گوشی از سری A است. تا به امروز تنها ۴ مورد از این گوشی‌ها شناخته شده‌اند. حالا ...

پیش‌تر در هفته‌ای که گذشت گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ در حال توسعه و تولید ۹ گوشی از سری A است. تا به امروز تنها ۴ مورد از این گوشی‌ها شناخته شده‌اند. حالا یک منبع موثق‌تر فاش کرده که مدل پنجم گلکسی A60 یا همان گلکسی A8s لایت خواهد بود.

گوشی جدید احتمالا از لحاظ توانایی و کارایی بالاتر از گوشی گلکسی A50 و پایین تر از گلکسی A70 قرار خواهد گرفت. طبق انتظار هنوز جزئیات بیشتری از مشخصات داخلی گوشی منتشر نشده است. البته با توجه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ساری استان مازندران - به نام آن می‌توان انتظار داشت که از چیپست سامسونگ اگزینوس 9610 استفاده می‌کند. این موضوع موبایل یاد شده را در حد و اندازه‌ی گوشی‌هایی قرار می‌دهد که از اسنپدراگون 660 بهره می‌برند؛ از این بین می‌توان به گلکسی A9 نسخه‌ی ۲۰۱۸ و نوکیا 7 پلاس اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ساری استان مازندران

از لحاظ قدرت خارجی این گوشی را تحت عنوان گلکسی A8s لایت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ساری استان مازندران - توصیف کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند احتمالا از نمایشگر حفره دار بهره‌مند خواهد شد. در یادداشتی مشابه، افشاگر معروف تلفن‌های هوشمند یعنی Ice Universe اعلام کرد که گوشی‌های جدید سری A سامسونگ توسط تیم طراح چینی شرکت کره‌ای توسعه داده می‌شود. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ساری استان مازندران - به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که طراحی پنل پشتی گلکسی A60 بی شباهت به گلکسی A7 نسخه‌ی ۲۰۱۸ نباشد.

در حال حاضر مشخص نیست که غول کره‌ای قصد دارد گوشی‌های جدید خود را چگونه قیمت گذاری کند. البته منابعی که این اخبار را فاش ساخته‌اند اعلام کردند که احتمالا بتوانیم اردیبهشت ماه منتظر رونمایی از سامسونگ گلکسی A60 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone