تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13046.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پاسخ اپل به اتهام انحصارطلبی در اپ استور: توسعه‌دهندگان وب اپلیکیشن ارائه کنند

در سال‌های اخیر اپ استور اپل از سوی بسیاری از سازمان‌های نظارت رقابت در ایالات متحده و اروپا تحت فشار بوده و اخیرا کمیسیون رقابت و مصرف کنندگان استرالیا (ACCC) هم شکایتی را علیه کمپانی ...

در سال‌های اخیر اپ استور اپل - تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان - از سوی بسیاری از سازمان‌های نظارت رقابت در ایالات متحده و اروپا تحت فشار بوده و اخیرا کمیسیون رقابت و مصرف کنندگان استرالیا (ACCC) هم شکایتی را علیه کمپانی ساکن کوپرتینو مطرح کرده؛ اما اپل پاسخی برای این شکایت دارد.

این کمیسیون اعتقاد دارد اپ استور با اختلاف فراوان، بر دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن چیره شده و تنها راه کاربران آیفون و آیپد برای دریافت اپلیکیشن‌ها، اپ استور - تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان - است. اما از طرف دیگر اپل می‌گوید توسعه دهندگان می‌توانند وب اپلیکیشن توسعه دهند.

به گفته اپل حتی اگر یک کاربر فقط دستگاهی مبتنی بر iOS داشته باشد، توزیع [اپلیکیشن‌ها] تنها محدود به فروشگاه اپ استور نیست؛ چون توسعه دهندگان می‌توانند به روش‌های مختلف به - تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربر دسترسی داشته باشند. یکی از روش‌‌هایی که به اپل به آن اشاره می‌کند وب اپلیکیشن‌ها است. توسعه دهندگان مختار هستند که به لطف HTML5 به صورت رایگان وب اپلیکیشن توسعه دهند و در این صورت نیازی هم به پرداخت کمیسیون ۳۰ درصدی اپل ندارند. توسعه دهندگان همچنین می‌توانند به این روش از پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود بهره - تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان - ببرند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان

بازگشت به ۱۵ سال پیش، یعنی زمانی که اپ استور اپل وجود نداشت یک پسرفت بزرگ به نظر می‌رسد. اما در یک دهه گذشته HTML5 بسیار پیشرفت کرده و حالا توسعه دهندگان می‌توانند وب اپلیکیشن‌هایی توسعه دهند که کارایی مشابه اپلیکیشن‌های معمول دارد. حتی در اوایل سال جاری مایکروسافت از برنامه‌های خود برای وب اپلیکیشن آتلوک گفت. گوگل هم مدت‌ها است که جایگزین‌هایی برای نرم‌افزارهای خود از طریق اینترنت را ارائه کرده است. حتی سرویس‌های استریم نظیر اسیدیا گوگل و  GeForce Now هم به دلیل محدودیت‌های اپ استور به سمت نسخه‌های مبتنی بر وب روی آورده‌اند. به همین دلیل اپل مدعی است که ACCC به طور ناعادلانه‌ای اپ استور را جدا از دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن نظیر گوگل پلی، آمازون، استیم، اپیک گیمز، مایکروسافت استور و ... می‌داند.

تنها گذر زمان مشخص خواهد کرد که آیا سازمان‌های نظارتی در استرالیا و دیگر نقاط دنیا با این استدلال اپل قانع خواهند شد یا ترجیح می‌دهند محدودیت‌هایی را علیه فروشگاه اپلیکیشن اپل اعمال کنند. فراموش نکنیم که اپل ممکن است با این استدلال حتی تیری - تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان - به پای خود شلیک کند؛ چرا که - تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان - در سال ۲۰۲۰ فروش اپلیکیشن‌ها در اپ استور به ۶۴ میلیارد دلار رسیده و اگر توسعه دهندگان روند پیشنهادی اپل را در پیش بگیرند، درآمد اپل از اپ استور - تعمیرات یخچال مابه در شهر صایین قلعه استان زنجان - هم کاهش می‌یابد. در این صورت شاید اپل به دنبال راهکاری دیگر برای حفظ توسعه دهندگان باشد؛ حرکتی که ممکن است دوباره موجب شود کمپانی ساکن کوپرتینو زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone