تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13047.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی: می میکس اولین موبایل دنیا با دوربین مجهز به لنز مایع خواهد بود

شیائومی رسماً اعلام کرد که مدل جدید «می‌ میکس» اولین موبایل دنیا خواهد بود که از فناوری لنز مایع در‌ بخش دوربین استفاده می‌کند. شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که ...

شیائومی رسماً اعلام کرد که مدل جدید «می‌ میکس» اولین موبایل دنیا خواهد بود که از فناوری لنز مایع در‌ بخش دوربین استفاده می‌کند.

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که مدل جدید می‌ میکس به جای لنز اپتیکی، از نوعی لنز مایع احاطه شده درون یک غشای نازک استفاده می‌کند. یک موتور مخصوص با دقت شکل لنز را تنظیم کرده و علاوه بر امکان پذیر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - کردن فوکوس خودکار فوق العاده سریع، فاصله کانونی را نیز - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - به سرعت تغییر می‌دهد.

این لنز مایع به آسانی از واید به ماکرو و تله‌فوتو تغییر حالت داده و به عبارت ساده موبایلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - که به جای سه یا چهار لنز، یک لنز انعطاف‌پذیر دارد.

شیائومی می‌گوید تکنولوژی لنز مایع را خودش ساخته و این لنز خصوصیاتی همچون «انتقال نور - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - بالا (high light transmittance)، پراکندگی فوق العاده کم (ultra-low dispersion) و مقاومت در برابر محیط‌های بسیار خشن را دارد.»

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران

فیلیپس سال ۲۰۰۴ جزو اولین شرکت‌ها از فناوری لنز مایع رونمایی کرد. از این فناوری به عنوان متحول کننده بازار موبایل یاد شد. یک سال بعد، سامسونگ با همکاری شرکتی به نام Varioptic به دنبال آوردن این فناوری به گوشی‌ها تا آخر سال ۲۰۰۵ بود اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاد.

البته سامسونگ دستکم از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - سال ۲۰۱۰ با ثبت پتنت‌های لنز مایع به طور جدی به فکر تجاری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - سازی این تکنولوژی بوده است. علت استفاده نکردن سازنده کره‌ای از لنز مایع مشخص نیست، اما آنطور که در گزارش آمده، موبایل‌های مجهز به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - چند دوربین برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - مشتریان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - جذاب‌تر از گوشی‌های تک لنز هستند و احتمالاً سامسونگ به همین دلیل تاکنون از آن استفاده نکرده است. اگر لنز مایع در می میکس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - موفق ظاهر شود، احتمال تغییر این وضعیت وجود دارد.

شیائومی دوشنبه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرخرود استان مازندران - هفته بعد (۲۹ مارس) در رویداد خود از می 11 Super Cup GN2 نیز رونمایی خواهد کرد. این گوشی جزو یکی از اولین موبایل‌هایی است که از سنسور ISOCELL GN2 سامسونگ استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone