تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13050.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

به مناسبت ۲۰ سالگی Mac OS X: سیستم عاملی که کامپیوترهای اپل را متحول کرد

اپل بیست سال قبل (۲۴ مارس ۲۰۰۱)، اولین نسخه عمومی Mac OS X و جانشین سیستم عامل کلاسیک Mac OS را به بازار عرضه کرد. معروفیت این نسخه که Chettah نام داشت، به خاطر رابط ...

اپل بیست سال قبل (۲۴ - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مارس ۲۰۰۱)، اولین نسخه عمومی Mac OS X و جانشین سیستم عامل کلاسیک Mac OS را به بازار عرضه کرد. معروفیت این نسخه که Chettah نام داشت، به خاطر رابط کاربری آکوا (Aqua) بود و در قسمت‌های مختلف سیستم عامل، از پنجره‌ها گرفته تا دکمه‌ها، ردپایی از آب به چشم می‌خورد.

دیروز، ۲۴ مارس ۲۰۲۱، بیستمین سالگرد عرضه Mac OS X بود. سیستم عامل اپل در طول این دو دهه تغییرات زیادی کرده است، اما این Mac OS X بود که اپل به کمک آن توانست از یک شرکت در شرف شکست خوردن به یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های دنیا تبدیل شود.

تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان

Mac OS X، ژانویه ۲۰۰۰ در رویداد Macworld Expo معرفی شد. «استیو - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جابز»، مدیرعامل وقت اپل در مراسم رونمایی گفت که «مک او اس تِن با سادگی‌اش کاربران معمولی و با - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قدرتش حرفه‌ای‌ها را به وجد می‌آورد» و اضافه کرد که این نسخه «مهم‌ترین نرم افزار» اپل از زمان عرضه اولین نسخه سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۴ به شمار می‌رود.

رابط کاربری آکوا، قابلیت داک را معرفی کرد که دسترسی به اپلیکیشن‌ها و اسناد را راحت‌تر می‌کرد. همچنین، نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن فایندر (Finder) را در - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود داشت که برای سازماندهی و مدیریت بهتر فایل‌ها به کار می‌رفت. یکی - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از فراموش نشدنی‌ترین ویژگی‌های رابط کاربری آکوا، ظاهر چشم نواز بود که در آن المان‌های مختلف و دکمه‌ها شبیه - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قطره‌های آب طراحی شده بودند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان

یکی از قابلیت‌های کاربردی مک او اس ۱۰، سیستم مدیریت پیشرفته انرژی بود که به لپ تاپ‌های سری iBook و PowerBook اجازه می‌داد تا به طور آنی از وضعیت Sleep بیدار شوند. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به سیستم مدیریت - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حافظه پویا و موتور گرافیکی Quartz 2D اپل برای «خلق جلوه‌های خارق العاده گرافیکی» و پشتیبانی از فونت‌های بیشتر اشاره کرد. روی این نسخه نرم افزارهای QuickTime 5، iMovie 2، iTunes و - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - AppleWorks (برنامه افزایش بهره‌وری اپل در آن زمان) به طور پیش‌فرض نصب شده بود.

مک او اس ۱۰ مبتنی بر سیستم عامل داروین (Darwin) توسعه داده شده بود - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و از بسیاری از اپلیکیشن‌های Mac OS پشتیبانی می‌کرد، - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اما توسعه دهندگان باید برنامه‌های خود را  به توصیه اپل برای آن «تنظیم» می‌کردند، به همین دلیل اپل تصمیم گرفت نسخه آزمایشی را در بازه ۱۲ ماهه - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منتشر کرده و در نهایت نسخه اصلی را برای فروش قرار دهد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان

Mac OS X - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در ابتدای عرضه، ۱۲۹ دلار قیمت داشت و زمانی روانه بازار می‌شد که اپل هنوز از مشتریان بابت بروزرسانی‌های Mac پول می‌گرفت. البته آپدیت‌های مک با گذشت سال‌ها ارزان‌تر شدند تا اینکه اپل سرانجام سال ۲۰۱۳ دریافت - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هزینه را متوقف کرد.

مک او اس ۱۰ در همان ابتدای عرضه از مشکلات جدی در پایداری رنج می‌برد - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که کمپانی کوپرتینونشین باید هر چه زودتر آن‌ها را برطرف می‌کرد. اپل تنها شش ماه بعد، Mac OS X 10.1 با اسم رمز Puma را روانه بازار کرد و از آن زمان تاکنون نسخه‌های جدید مک را مبتنی بر همان نسخه ۲۰۰۱ اصلی منتشر کرده است.

تابستان سال ۲۰۱۲ و با رونمایی از نسخه Mountain Lion، کلمه Mac از ابتدای سیستم عامل اپل حذف شد و به OS X تغییر نام داد. این نسخه طراحی مینیمال داشت و اپل با آن سعی کرد تا از طراحی اسکیومورفیک (شبیه‌سازی المان‌های واقعی در دنیای مجازی) فاصله بگیرد. Mountain Lion همراه با iOS 7 منتشر شد که به عقیده بسیاری بزرگترین تغییر ظاهری برای سیستم عامل آیفون‌ها را به ارمغان آورد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اپل دوباره در سال ۲۰۱۳ و با رونمایی از OS X Mavericks، تغییر بزرگ دیگری در اسم سیستم عامل خود داد. Mavericks، اولین نسخه Mac OS - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - X بود که اسم گربه‌های بزرگ را یدک نمی‌کشید. اپل از نام اعضای خانواده گربه‌های بزرگ (سرده پلنگ‌مانند‌ها شامل ببر، شیر، جگوار، پلنگ و پلنگ برفی) از Mac OS X 10.0 (چیتا) تا 10.8 (شیر کوهی) استفاده کرده بود.

آخرین تغییر چشمگیر در نام‌گذاری سیستم عامل مک، سال ۲۰۱۶ رخ داد و اپل با حذف X - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از اسم سیستم عامل خود، macOS 10.12 Sierra را معرفی کرد تا کلمه macOS همخوانی بیشتری با iOS داشته باشد. تاکنون چندین نسخه از macOS از جمله Catalina و Sierra منتشر شده و - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نسخه فعلی Big Sur (منطقه‌ای کوهستانی در کالیفرنیا) نام دارد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان

macOS Big Sur بزرگ‌ترین بروزرسانی ظاهری برای سیستم عامل مک از زمان Mac OS X - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محسوب می‌شود و در آن تقریباً تمام المان‌های گرافیکی، از زاویه گوشه پنجره‌ها گرفته تا رنگ‌ها و - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - طراحی آیکن‌های داک، - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تغییر یافته‌اند. اپل - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با این نسخه می‌خواهد حس طراوت و آشنایی را با هم القا کند و این نکته را در داک شفاف‌تر، آیکن‌های تغییریافته و متحول شدن - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صداها می‌توان دید.

طراحی قسمت Notification Center نیز در Big Sur تغییر یافته و حالا کاربر - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دسترسی بهتری به تنظیمات Control Center دارد. این نسخه همچنین بروزرسانی‌های مهمی برای اپ‌های سافاری، پیام رسان، نقشه و غیره به همراه آورده است. macOS 12 اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد و با اینکه پیش‌بینی می‌شود از لحاظ ظاهری تفاوت چشمگیری با Big Sur نداشته باشد، احتمالاً چندین قابلیت جدید - تعمیرات یخچال مابه در شهر فولاد شهر استان اصفهان - معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone