🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36700.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به حملات DDoS؛ وقتی گجت ها سرباز دشمن می شوند

صبح امروز و در پی از کار افتادن پیام رسان تلگرام برخی آن را به حمله DDoS نسبت دادند، هرچند بعدا دلیل این اختلال قطعی برق در آمستردام عنوان شد اما DDoS نیز سابقه ای ...

صبح امروز و در پی از کار افتادن پیام رسان تلگرام برخی آن را به حمله DDoS نسبت دادند، هرچند بعدا دلیل این اختلال قطعی برق در آمستردام عنوان شد اما DDoS نیز سابقه ای طولانی در از کار انداختن زیرساخت های اینترنتی شرکت های بزرگ دارد.

چند سال قبل گروه «لیزارد اسکواد» با بهره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گیری از همین روش توانست شبکه پلی استیشن و اکس باکس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لایو را به طور کامل از کار بیندازد. همچنین در سال 2015 سرور تلگرام در اقیانوسیه مورد حمله DDoS قرار گرفته و سرویس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهی این اپلیکیشن در جنوب شرقی آسیا، استرالیا و بخش هایی از هند با مشکل مواجه شد.

دو سال قبل نیز هکرها با استفاده از ترفندی مشابه به سرورهای Dyn حمله کرده و سایت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های معتبری همچون آمازون، سی ان ان، اسپاتیفای، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اچ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بی او، پی پَل، ردیت، توییتر و و غیره را از دسترس خارج کردند.

در ادامه مطلب به چگونگی شکل گیری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این حملات، ابزارهای مورد استفاده و راهکارهایی برای در امان ماندن از آن پرداخته ایم.

حمله DDoS چیست؟تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

حمله DDoS یا «محروم سازی از سرویس توزیع یافته» تلاش برای خارج کردن منابع شبکه، اپلیکیشن یا سرویس از طریق سرازیر کردن درخواست های فراوان است. در سال های اخیر به لطف فراگیر شدن حملات سایبری با اهداف سیاسی یا «هکتیویسم» ابزارها و تکنیک های DDoS دچار تحول گسترده ای شده است.

امروزه تعریف این حملات پیچیده تر شده چرا که مجرمان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سایبری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با به کارگیری ترکیبی از حملات با حجم بالا و ابزارهای نفوذ هوشمندانه علاوه بر اپلیکیشن ها، زیرساخت های امنیتی شبکه از قبیل فایروال و IPS را نیز هدف قرار می دهند.

تشکیل ارتش بات نت ها

هکرها در گام اول بدافزارهای خود را از طریق ایمیل، وب و شبکه های اجتماعی منتشر کرده و دستگاه های مختلف متصل به اینترنت از گوشی گرفته تا وبکم را آلوده می سازند. سپس با راه اندازی بدافزار در این سیستم ها ارتشی یکپارچه از بات نت ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را برای حمله به هر هدفی در اختیار می گیرند. در یکی بزرگترین حملات محروم سازی صورت گرفته بیش از یک و نیم میلیون بات نت شرکت داشته اند.

شروع حمله

بات نت ها قابلیت ارسال ترافیک سنگین به اهداف مختلف را دارند. این ترافیک را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می توان با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارسال درخواست های اتصال بیشتر از ظرفیت سرور یا ارسال مقادیر عظیمی از داده به قربانی برای مصرف پهنای باند پیاده سازی کرد. در حمله «کربز» بیش از 540 گیگابیت داده در ثانیه به سایت هدف ارسال شده است.

بازار سیاه بات نت

در وب تاریک بازارهای آنلاین تخصصی برای خرید و فروش بات نت یا حملات DDoS رواج دارد. هرکس می تواند با مراجعه به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این بازارهای زیرزمینی و پرداخت مبلغی نه چندان زیاد وب سایت یا سازمان های دیگر را از دسترس خارج کند. سفارش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک حمله طولانی DDoS با قابلیت ایجاد اختلال در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سایت های معمولی حدودا 15 دلار و ایجاد اختلال در سازمان های متوسط تقریبا 150دلار قیمت دارد.

اخیرا طی یک عملیات مشترک در دوازده کشور از جمله آمریکا، انگلیس و هلند بزرگترین مرکز سفارش های حملات محروم سازی از سرویس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با عنوان WebStresser متلاشی شده است. یکی از افراد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دستگیر شده در این عملیات جوانی 19 ساله به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نام «یوان میرکویچ» است.

انواع مختلف حملات DDoSتعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

حملات محروم سازی از سرویس توزیع یافته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بسیار متنوع بوده و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شامل هزاران روش می شود - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که اغلب در چند دسته اصلی قرار می گیرند.

حملات حجمی

در این نوع حمله مهاجم سعی در مصرف - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پهنای باند درون شبکه یا بین شبکه و اینترنت دارد که باعث ایجاد ترافیک شدید می شود. در برخی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موارد میزان این ترافیک به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - صدها گیگابیت در ثانیه نیز می رسد.

حمله به وضعیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های TCP

تلاش هکر در این دست حملات بر مصرف جداول وضعیت اتصالی متمرکز است که در بسیاری از اجزای زیربنایی از قبیل توزیع کننده های بار بین سرورها، فایروال ها و سرورهای اپلیکیشن وجود دارد. حتی دستگاه های قادر به نگهداری وضعیت میلیون ها اتصال نیز در چنین حملاتی از پا درخواهند آمد.

حملات لایه کاربرد

هکرها در چنین سناریویی بخشی از اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یا سرویس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را در بالاترین لایه پشته TCP/IP هدف قرار می دهند که نقش رابط بین کاربر و سیستم را ایفا می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کند.

این حملات نسبت به مدل های قبلی مرگبارتر هستند چرا که تنها یک ماشین مهاجم با تولید نرخ پایینی از ترافیک برای از کار انداختن سیستم کافی خواهد بود و همین مساله شناسایی و پیشگیری از آن را دشوار می سازد.در سال های اخیر حمله HTTP - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Get Flood با فراوانی 21 درصد به عنوان شایع ترین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حمله DDOS در لایه کاربرد شناخته شد است.تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیامروزه هکرها با ترکیب حملات حجمی، جداول وضعیت ها و لایه کاربرد یک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حمله همه جانبه را علیه زیرساخت ها صورت می دهند. دلیل محبوبیت این حملات DDoS کارایی بالا و در عین حال دشوار بودن دفاع در برابر آن است.

مشکلات به همین جا ختم نمی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود، اخیرا Frost & Sullivan، از شرکت‌های مشاور در زمینه امنیت اعلام کرده هکرها از حملات DDoS به عنوان تاکتیک انحرافی برای حملات اصلی بهره می برند. آنها با منحرف کردن تیم های امنیت و پشتیبانی، تهدیدات اصلی را با تزریق بدافزار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و تروجان به شبکه پیاده می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنند.

چرا حملات DDoS تا این حد خطرناک هستند؟تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با افزایش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وابستگی کسب و کارها و سازمان ها به اینترنت، خارج شدن از دسترس که همان ضربه اصلی DDoS است، به اندازه قطع شدن برق روی آنها تاثیر منفی دارد.

تاخت و تاز هکرها به سرویس های مالی و سازمان های کوچک محدود نمی شود بلکه اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های حیاتی کسب و کار نظیر ایمیل، CRM، اتوماسیون فروش و غیره را که سازمان ها برای مدیریت امور روزانه خود بر آنها متکی هستند، هدف قرار می دهند.

علاوه بر این بانک ها، صنایع مختلف - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و حوزه بهداشت و درمان نیز برای انجام فعالیت های روزمره و ارتباط با زنجیره تامین و بخش های دیگر بر وبی تکیه دارند که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از حملات محروم سازی در امان نیست.

حمله موفق DDoS چه پیامدهایی دارد؟

از دسترس خارج شدن یک سایت یا اپلیکیشن محبوب به نارضایتی مشتریان، از دست رفتن سود و ضربه دیدن برند منجر می شود.

از سوی دیگر زمانی که اپلیکیشن های حیاتی کسب - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و کار از پا بیفتد عملیات های مختلف - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از ارتباط با زنجیره تامین گرفته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا تولید و توزیع با اختلال مواجه خواهد شد.

یک کمپین DDoS موفق به معنی ارسال دعوتنامه برای هکرهای دیگر است و تا زمانی که معیارهای امنیتی لازم پیاده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سازی نشوند، تاخت و تاز هکرها نیز به قوت خود باقی خواهند ماند.

چه معیارهای دفاعی در برابر این حملات وجود دارند؟تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اگر جزو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کاربران عادی هستید برای جلوگیری از ملحق شدن دیوایس های متصل به ارتش بات نت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ها باید نام کاربری و رمز ورود به دستگاه را تغییر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهید تا از دسته دیوایس های محافظت نشده (با رمز پیش فرض) خارج - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده و امکان ملحق شدن به جمع زامبی های DDoS اینترنتی از بین برود.

این اقدام دستگاه های خانگی شما را در مقابل حملات پایه بات نت ها حفظ می کند، اما هکرها با رمزگشایی داده های ارسالی و دریافتی می توانند به تعیین و تشخیص کلمه عبور بپردازند. بنابراین به مودم یا روتر خود رجوع کرده و با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شناسایی آدرس فیزیکی تمام دستگاه های حاضر در خانه، لیستی از آنها را تهیه نموده و به مودم معرفی نمایید.

اما برای اینکه هدف حملات محروم سازی قرار نگیرید باید اقدامات دیگری را در دستور کار قرار دهید. با توجه به طبیعت گسترده حملات DDoS و پیامدهای ویرانگر آنها، بسیاری از کمپانی امنیتی بسته های حفاظت در برابر DDoS را توسعه داده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اند که از نظر کارایی با هم تفاوت دارند. با این حال اگر شما هدف مطلوبی برای هکرها باشید هزینه کردن در این راه مثل مچ اندازی با هکرها است و برای موفقیت در این ماراتن باید معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پاکسازی شبکه از اسپمرها و دیگر ابزارهای مخرب خود را از دامنه نفوذ آنها خارج کنید.
  • ترافیک طبیعی شبکه را مشخص کنید تا به محض دریافت ترافیک غیرعادی از حمله احتمالی DDoS مطلع شوید. ابزارهای بسیاری در این راستا وجود دارند که از این میان می توان به NetFlow, sFlow, Splunk, Nagios, Cacti, Smokeping, Munin و DSC اشاره کرد.
  • در صورت امکان شبکه را با بهره گیری از عناصر کارآمد برای بازرسی عمیق بسته های دریافتی طراحی کنید. علاوه بر این برای اطمینان از بارگذاری بهینه و کارآمد بسته ها ظرفیت سرور را تا حد امکان افزایش داده و آن را تقویت کنید.
  • تسلط بر استراتژی دفاعی به اندازه خرید و نصب آنها اهمیت دارد. اگر از نحوه کار با این تجهیزات اطلاع ندارید، چرا آنها را خریداری کرده اید؟ دفاع از زیرساخت اینترنت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سازمان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در برابر هکرها یک جنگ واقعی است، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بنابراین با پیاده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سازی مانورهای متعدد آمادگی خود را در سطح مطلوب حفظ کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone