🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40485.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا دولت به شکل کارشناسی نشده طرح رجیستری را پیگیری می‌کند؟

طرح رجیستری از ۲۸ مهر رسماً آغاز شد و بر اساس وعده وزیر ارتباطات و نهاد‌های بانی این طرح، قرار بود تا پایان آبان‌ماه با شیب ملایم بطور کامل اجرایی شود تا ضمن حفظ نظم بازار، ...

طرح رجیستری از ۲۸ مهر رسماً آغاز شد و بر اساس وعده وزیر ارتباطات و نهاد‌های بانی این طرح، قرار بود تا پایان آبان‌ماه با شیب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ملایم بطور کامل اجرایی شود تا ضمن حفظ نظم بازار، از ورود غیرقانونی موبایل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به کشور جلوگیری شود. اما اکنون پس از گذشت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیش از یک ماه از آغاز طرح، تاریخ فاز دوم آن ۱۴ آذرماه و فقط برای محصولات شرکت اپل اعلام شده و همین موضوع گلایه انجمن واردکنندگان موبایل و اتاق انصاف ایران را به همراه داشته است.

به تازگی اعلام شده که فاز دوم طرح رجیستری موبایل صرفاً برای محصولات اپل در ۱۴ آذرماه آغاز خواهد شد و این در حالیست که متولیان طرح رجیستری از آغاز به کار آن برای تمام موبایل‌های وارداتی به کشورمان می‌گفتند. از این رو جمعی از مسئولین صبح روز یکشنبه جلسه‌ای برگزار کرده و طی آن به بررسی علل تعلل دولت در اجرای طرح رجیستری پرداختند که در آن، «ابراهیم درستی» نائب رییس اتاق - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اصناف ایران و رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی وتصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی، عملکرد دولت در اجرایی کردن مصوبات خود در بخش رجیستری و تعدیل قیمت را زیر سوال برد.

درستی باور دارد که دولت کارشناسی نشده این طرح را پیگیری می‌کند و در صورت ادامه این روندِ تعلیق اجرایی شدن فاز دوم طرح رجیستری، حسن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اعتماد نسبت به وزیر ارتباطات از بین خواهد رفت.

۲۰۰۰ میلیارد سود سالانه‌ی قاچاقچیان باعث به تعویق افتادن طرح رجیستری است

وی ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود سالانه‌‌ی سوداگران قاچاق موبایل را فاکتوری مهم در به تعویق افتادن فاز دوم طرح رجیستری می‌داند و معتقد است هم اکنون حجم قابل توجهی از قاچاق تلفن‌همراه توسط فروشگاه‌های آنلاین صورت می‌گیرد. از این روز اجرا نشدن هر چه سریعتر طرح ریجستری می تواند ضررهای جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد سازد. درستی همچنین توصیه مستقیم «آذری جهرمی» جهت امتناع مردم از خرید موبایل را نیز زیر سوال برد:

«توصیه وزیر به مردم برای نخریدن موبایل اشتباه بود چراکه برای مدیریت بازار نباید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کل صورت مسئله خرید را پاک کرد. دولت تاجر خوبی نیست و فعالیت‌های این چنینی را نمی‌شناسد پس بهتر است زیر ساخت ایجاد کرده و اجرایی شدن فاز دوم طرح رجیستری را تسریع - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کند و اظهار نظر در این موارد را به ما واگذار کند چرا که ما  بعلت تجربه‌مان، بهترین مشاور - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در این زمینه هستیم. البته دو ماه پیش از اجرای رجیستری دولت از ما نظرخواهی کرد و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ما تمام نکات را اعلام کردیم اما متاسفانه هیچ کدام از این نظرخواهی‌ها در اجرای این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پروژه به کار برده نشده است.»

او متذکر شد که قرار بود براساس وعده‌های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داده شده، فاز دوم طرح رجیستری تا ۳ آذر اجرایی شود که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - متاسفانه این اتفاق رخ نداد. وزیر ارتباطات اما امروز صبح در نشستی که فعالان حوزه ICT داشت در مورد طرح رجیستری گفت: «تعللی در کار نبوده و تاخیر به این خاطر بوده که باید تمام جوانب اجرای این طرح را در نظر می‌گرفتیم، از جمله اینکه چه قانونی باید برای موبایل‌های مسافرتی در نظر گرفت و یا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موبایل‌های قاچاقی که در انبار قرار دارند چه تکلیفی خواهند داشت.»

از نظر «امیر اسحاقی» دبیر انجمن واردکنندگان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موبایل با اجرایی شدن فاز دوم طرح رجیستری برای برند اپل با توجه به سهم محدود ۱۵ درصدی این شرکت از بازار ایران، اتفاقی خاصی نخواهد افتاد و در بدترین شرایط محصولی آمریکایی از بازار حذف خواهد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شد. اما به گفته وی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این مهم می تواند آغازی برای اجرا شدن کامل طرح رجیستری باشد چرا که در حال حاضر رقابت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با توجه ۲۶ درصد عوارضی که شرکت های مجوزدار پرداخت می‌کنند، غیر ممکن است. اسحاقی در گفتگو با دیجیاتو عوارض پرداخت شده بابت هر موبایل را به این شکل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تشریح نمود:

«بر اساس طرح رجیستری، به قیمت هر موبایل در بازار ایران ۲۶ درصد از نرخ خرید شرکت وارد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کننده از کمپانی خارجی، عوارض تعلق - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهد گرفت. درواقع هرمدلی که مشمول طرح رجیستری شود، ۱.۳ برابر این نرخ در بازار کشور به فروش خواهد رسید. این هزینه ها عبارتند از ۹ درصد مالیات برارزش افزوده، ۵ درصد عوارض ورودی گمرک، ۴ مالیات بر درآمد علی الحساب، ۳ درصد سود بازرگانی، ۱ درصد هزینه اهدایی به هلال احمر، ۲ درصد هزینه حمل از کشور امارات و ۲ درصد هزینه‌های متفرقه.»

اسحاقی متذکر شد که کدهای شناسه موبایل‌ها و تبلت‌های وارد شده به کشور در سامانه‌های همتا و گمرک ثبت می‌شود، از این رو راهی برای دور - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زدن رجیستری حتی در فاز‌های بعدی آن (که مربوط به تمام دستگاه‌های دارای سیم‌کارت است) وجود ندارد. به همین علت وی امیدوار است که این طرح هرچه سریعتر اجرایی شده و تکلیف - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شرکت‌ها و خریداران مشخص شود اما - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آیا با توجه به روند کندی که طرح رجیستری زیر سایه آن قرار گرفته، تا پایان سال جاری شاهد اجرای کامل آن برای همه موبایل‌های وارداتی به کشور خواهیم بود؟ این پرسشی است که به نظر می‌رسد هنوز هیچ‌کس پاسخ مناسبی برای آن ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازنین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ سایت ***** مایکروفر گرنیه BCM598S18X شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی عجب شیر آذربایجان شرقی شهید بهشتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone