🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26148.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چیپست های اسنپدراگون 8c و 7c برای لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ARM معرفی شدند

سال هاست که کوالکام برنامه های ویژه ای برای لپ تاپ های ویندوزی بهره مند از معماری ARM دارد و بالاخره در جریان نشست سالانه خود موسوم به اسنپدراگون تِک که روز گذشته برگزار کرد ...

سال هاست که کوالکام برنامه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - های ویژه ای برای لپ تاپ های ویندوزی بهره مند از معماری ARM - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - دارد و بالاخره در جریان نشست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - سالانه خود موسوم به اسنپدراگون تِک که روز گذشته برگزار کرد از بزرگ ترین طرح - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - های خود در این زمینه رونمایی به عمل آورد: اسنپدراگون 8c و اسنپدراگون 7c؛ دو چیپست ARM جدید که برای لپ تاپ های ویندوزی ارزان قیمت تولید شده اند.

اسنپدراگون 8c در اصل جایگزینی برای اسنپدراگون ۸۵۰ است که چیپ نسل دوم ARM کوالکام برای ویندوز محسوب می شود. 7c اما یک محصول اقتصادی کاملا جدید است که برای رقابت در بازار لپ تاپ های ویندوزی ارزان قیمت تولید شده است. اما در مورد اسنپدراگون 8cx باید بگوییم که قرار نیست جایی برود و همچنان در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - راس جدول پرچمدارها برای آنهایی که به دنبال بهترین عملکرد هستند باقی خواهد ماند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل

در مورد امکانات و ویژگی ها باید بگوییم که طبق اعلام کوالکام عملکرد 8c تا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۳۰ درصد بهتر از اسنپدراگون ۸۵۰ خواهد بود. این چیپست به یک پردازنده کایرو 490، پردازنده گرافیکی آدرنو 675 و مودم یکپارچه X24 LTE برای ارتباط با شبکه اینترنت مجهز شده است. البته گفته شده که تولید کنندگان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - لپ تاپ میتوانند از این چیپست در کنار مودم X55 5G هم استفاده کنند.

اسنپدراگون 7c همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یک رده پایین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - تر است؛ یک پردازنده کایرو 468 با هشت هسته، پردازنده گرافیکی آدرنو 618 و مودم X15 LTE از جمله امکانات این چیپست به شمار می - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - روند (هیچگونه نسخه 5G از آن وجود ندارد). برتری این چیپست اما عملکرد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن است که طبق گفته شرکت سازنده تا ۲۵ درصد بهبود یافته و عمر باتری آن نیز نسبت به پلتفرم های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - رقیب تا دو برابر افزایش یافته.

روی هم رفته سری جدید چیپست های کوالکام طیف به مراتب وسیع تری از راهکارهای پردازشی مبتنی بر ARM را با قیمت های متنوع و سطح عملکرد متفاوت پیش روی تولیدکنندگان پی سی قرار خواهند داد.

اما سوالی که در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اینجا مطرح می شود این است که چه شرکت هایی حاضر می شوند اینتل را کنار بگذارند و در عوض از چیپست های کوالکام در پی سی های تولیدی شان استفاده نمایند. یکسالی از معرفی محصول دیگر این کمپانی یعنی 8cx می گذرد و تابحال هیچ شرکتی محصول خود را به همراه آن معرفی نکرده است. البته نزدیک ترین گجت شاید سرفیس پرو X باشد که به نسخه ای سفارشی سازی شده از 8cx به نام Microsoft SQ1 مجهز شده است. گلکسی بوک اس مایکروسافت نیز همراه با این چیپست معرفی شد اما هنوز وارد بازار نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone