🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28137.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انقلاب عظیم ایلان ماسک؛ از معرفی بهترین چیپست تا ورشکست کردن اوبر و رقبای تسلا

در اواخر سال 2017 میلادی بود که تسلا خبر از ساخت یک چیپ کامپیوتری برای خودروهای خودران خود داده بود و در اکتبر 2018 نیز الون ماسک اعلام کرد که تا 6 ماه آینده از ...

در اواخر سال 2017 میلادی بود که تسلا خبر از ساخت یک چیپ کامپیوتری برای خودروهای خودران خود داده بود و در اکتبر 2018 نیز الون ماسک اعلام کرد که تا 6 ماه آینده از این چیپ رونمایی می کند. این بار بر خلاف قول های قبلی الون ماسک، تسلا رسما از این چیپ پرده برداری کرده است.

در حال حاضر الون ماسک می گوید بیش از یک ماه است که از این تراشه جدید در مدل S و X استفاده شده و خودروهای مجهز به چیپ مذکور تحویل مشتریان این شرکت داده شده است. همچنین در مدل ارزان قیمت تر تسلا یعنی مدل 3 نیز در حدود 10 روز است - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - که از این چیپ استفاده می شود.

حال مرکز تست سیستم های خودران شرکت تسلا در پالو آلتو کالیفرنیا از جزئیات چیپ جدیدی که الون ماسک آن را "بهترین چیپ دنیا" توصیف کرده است برای ما می گوید.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران

این چیپ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - سیلیکون مربع شکل به ابعاد 260 میلیمتر، از 6 میلیارد ترانزیستور ساخته شده است و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - شرکت تسلا ادعا می کند که عملکرد چیپ مذکور نسبت به چیپ هایی که قبلا توسط شرکت مشهوری چون انویدیا ساخته شده 21 برابر افزایش یافته است.

مشخصات بسیار زیادی از این چیپ سیلیکونی منتشر شده که توسط شرکت سامسونگ در تگزاس تولید خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - اما مهم ترین دست آورد تسلا را باید در ساخت یک سخت افزار بسیار قوی و سریع دانست که می تواند سریع تر از هر یک از چیپ های دیگر در بازار اطلاعات را از سنسورهای مربوطه دریافت و پردازش کند. در حال حاضر پردازنده های بزرگ تر و قوی تری در صنعت کامپیوترسازی وجود دارد و بسیاری از آن ها حتی کوچک تر از این چیپ هستند اما تسلا اشاره می کند که GPU و CPU این چیپ به خودی خود چیز خاصی نیستند و خبری از شکستن مرزهای مهندسی در این چیپ جدید نیست.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران

تسلا اشاره می کند که این چیپ سیلیکونی به شبکه عصبی نوینی با ظرفیت 36 تریلیون در هر ثانیه مجهز بوده و بهای آن تنها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - 80 درصد بهای چیپ های قبلی است. به علاوه چیپ مذکور در حدود 21 برابر قدرت بیشتری به نسبت چیپ قبلی داشته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - دارد و تنها کمی انرژی بیشتر به نسبت آن ها مصرف می کند. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - (72 وات چیپ جدید در برابر 57 وات چیپ قدیم) به این ترتیب با استفاده از این چیپ دیگر شاهد افزایش بها در قیمت نهایی محصولات تسلا نخواهیم بود.

هر برد کامپیوتری رانندگی خودکار تسلا با دو عدد از این تراشه جدید همراه خواهد بود. به همین دلیل قابلیت اطمینان به این سیستم در زمان های حساس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - بیشتر شده و به طور کل سیستم خودکار رانندگی تسلا مورد اعتماد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - تر خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران

کامپیوترهای مجهز به این چیپ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - قابلیت مقایسه نتایج بدست آمده از پردازنده ها را قبلا از آن که بخواهند دستور جدیدی صادر کنند را داشته و  به همین دلیل هر یک از بخش ها اگر دچار خرابی شود، سیستم همچنان توانایی کنترل خودرو را خواهد داشت.

الون ماسک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - درباره - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - این چیپ جدید می گوید

احتمال شکست این کامپیوتر حتی کمتر از دست دادن هوشیاری راننده در حین رانندگی است. خودروهای تولیدی تسلا به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - تمامی سخت افزارهای مورد نیاز برای رانندگی کاملا خودران مجهز شده اند و تنها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - مسئله، بهبود قابلیت های نرم افزاری در طی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - زمان است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران

همچنین طبق صحبت های الون ماسک از سال آینده برنامه به اشتراک گذاری محصولات تسلا در مناطق خاصی اجرایی خواهد شد که در آن مالکین می توانند با کرایه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - دادن خودروی خود، درآمدزایی کنند. در واقع این سیستم به اشتراک گذاری ترکیبی از Airbnb و Uber است که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - به مشتریان اجازه می دهد که از طریق گوشی هوشمندشان خودرو کرایه کنند.
تسلا در حدود 30 درصد از درآمد حاصل از این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - برنامه به اشتراک گذاری خودرو را دریافت خواهد کرد و با عرضه ناوگانی از محصولات مختلف از این کار حمایت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - خواهد شد.

در حال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - حاضر تسلا می گوید به ازای هر مایل استفاده از برنامه هایی همچون Uber و Lyft مشتریان 3 دلار می پردازند که در صورت استفاده از خدمات جدید شرکت تسلا این رقم به 0.18 دلار خواهد رسید.
ماسک می گوید صاحبان خودروهای تسلا می توانند تا 30 هزار دلار در سال از این برنامه درآمدزایی کنند. در واقع ماسک به طور غیر مستقیم به مصرف کنندگان می گوید که خرید هر محصول دیگری به غیر از محصولات تولیدی این شرکت دیوانگی محض خواهد بود.

به عبارت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - دیگر، تسلا با این گام در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - یک سو به رقیبی برای سیستم های تاکسی رانی سنتی و آنلاین تبدیل می شود و از سوی دیگر، صنایع خودروسازی سنتی را به چالش می کشد.

نتیجه چنین تحولاتی در بلند مدت، حذف خودروسازان کوچک از گردونه رقابت و فراگیر شدن ایده درآمد زایی با خودرو به دست تعداد محدودی از قدرتمندترین خودروسازان جهان است. روشی که می تواند سرنوشت صنعت خودروسازی در کره زمین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمستان استان مازندران - تغییر دهد و البته به صرفه جویی های عظیم اقتصادی و زیست محیطی و از بین رفتن برخی از مشاغل سنتی منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویس نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
نمایندگی شما سمت گلستان چمستان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در گلستان شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone