🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17479.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت پد 5G با چیپست کرین ۸۲۰ معرفی شد

هواوی میت پد 5G با قیمت مناسب‌تر از نسخه پرو و چیپست قدرتمندتر از هواوی میت پد 10.4، معرفی شد. هواوی با معرفی تبلت جدید خود، راهکاری پیش پای طرفداران تبلت‌های خود قرار داده تا ...

هواوی میت پد 5G با قیمت مناسب‌تر از نسخه پرو و چیپست قدرتمندتر از هواوی میت پد 10.4، معرفی شد. هواوی با معرفی تبلت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - جدید خود، راهکاری پیش پای طرفداران تبلت‌های خود قرار داده تا بتوانند دستگاهی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - با قیمت مناسب و قابلیت اتصال به شبکه 5G در اختیار داشته باشند.

هواوی میت پد 5G به نسبت نسخه پرو، قیمت مناسب‌تری دارد. کاربران می‌توانند تبلت هواوی میت پد پرو 5G را با شروع قیمت ۷۸۵ دلار خریداری کنند. همچنین، هواوی میت پد 10.4 (MatePad 10.4) با قابلیت اتصال به شبکه وای‌فای نیز قیمتی برابر با ۲۸۰ دلار دارد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس

اما دستگاه جدید با قابلیت اتصال به شبکه 5G قیمتی مابین دو دستگاه دیگر را به خود اختصاص داده و می‌تواند گزینه خوبی برای کاربرانی باشد که قصد خرید تبلت‌های هواوی را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - دارند.

تبلت جدید هواوی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - نظر مشخصات شباهت‌هایی با هواوی میت پد 10.4 دارد. با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - این تفاوت که مجهز به چیپست کرین 820، مودم 5G و قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 است. چیپست کرین 820 از هسته‌های کورتکس A76 (چهارهسته) و GPU قدرتمند مالی G57 MP6 که حدود ۳۰ درصد سریع‌تر از G52 MP6 است، بهره می‌برد.

تبلت جدید هواوی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت microSD است. هواوی میت پد 5G با نمایشگر 10.4 اینچی IPS LCD و رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، مجهز به دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی، چهار اسپیکر و چهار میکروفون است و از باتری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد.

سرعت شارژ تبلت جدید نسبت به نسخه ۱۰.۴ اندکی افزایش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - پیدا کرده و در عرض ۳۰ دقیقه باتری دستگاه از ۳۰ درصد شارژ به ۱۰۰ درصد شارژ می‌رسد. شارژ از طریق پورت USB-C انجام می‌شود.

دستگاه فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - است. هواوی دستگاه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - جدید خود را با لوازم جانبی از جمله کاور کیبورد و قلم استایلوس M-Pencil عرضه می‌کند. تبلت جدید با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر فارس استان فارس - EMUI 10.1 برپایه اندروید ۱۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در مورد زمان عرضه نسخه گلوبال دستگاه خبری در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone