🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39289.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نام و مشخصات هدست جدید لنوو در اسناد FCC رویت شد

بر اساس اسناد جدیدی که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) منتشر شده هدست واقعیت مجازی جدید لنوو «Mirage Solo» نام خواهد داشت. کمپانی چینی تائیدیه های لازم برای عرضه این هدست در آمریکا را دریافت کرده ...

بر اساس اسناد جدیدی که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) منتشر شده هدست واقعیت مجازی جدید لنوو «Mirage Solo» نام خواهد داشت.

کمپانی چینی تائیدیه های لازم برای عرضه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این هدست در آمریکا را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دریافت کرده و احتمالا تا اوایل تابستان سال آینده آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

پیش از این هم شایعاتی در مورد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ثبت عنوان «Mirage» در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا به گوش می رسید.

این هدست احتمالا با ایرفون های سیمی با کابل نیم متری و کنترلر CE-1601T - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عرضه شود. بخش های مختلف این هدست - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کنند که در بسیاری از موبایل های پرچمدار نیز به چشم می خورد.

این هدست مستقل از یک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باتری 4 هزار میلی آمپری برخوردار بوده و از طریق کابل USB شارژ خواهد شد.

رگولاتوری فدرال آمریکا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در تائیدیه خود اطلاعات بیشتری را در رابطه با سخت افزار Mirage Solo منتشر نکرده گرچه انتظار می رود که چیپست اسنپدراگون 835 یکی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از قطعات به کار رفته در آن باشد.

چیپ  حافظه این هدست نیز بسته به بازاری که در آن عرضه می شود سامسونگ یا توشیبا خواهد بود. تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیبا عرضه این هدست تعداد گجت های اکوسیستم Daydream گوگل که اواخر سال گذشته معرفی شد بیش از پیش گسترش می یابد.

گرچه در حال حاضر این پلتفرم نوپا محسوب می شود و شرکت های معدودی از آن پشتیبانی می کنند اما گوگل با سرمایه گذاری گسترده روی محتوا و سخت افزار در حال توسعه آن به عنوان راه حلی مسقل است.

این کمپانی ساکن مانتن ویو احتمالا در بهار سال آتی اطلاعات بیشتری را در رابطه با جاه طلبی های واقعیت مجازی منتشر کند و چه بسا پیش از آن و در نمایشگاه CES از پروژه هایی در این زمینه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رونمایی نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone