🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39292.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

حریم خصوصی کاربران ایرانی امن‌تر می‌شود؟

موضوع حفظ حریم خصوصی در دنیایی که همگی با اینترنت در آن به نوعی به هم وصل شده‌ایم، موضوعی است که صیانت از آن دشواری‌های بسیاری دارد. وزیر ارتباطات دولت جدید هم در زمان رای ...

موضوع حفظ حریم خصوصی در دنیایی که همگی با اینترنت در آن به نوعی به هم وصل شده‌ایم، موضوعی است که صیانت از آن دشواری‌های بسیاری دارد. وزیر ارتباطات دولت جدید هم در زمان رای اعتماد خود این موضوع را بسیار مهم در کشور عنوان کرد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و قول حمایت از کاربران - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را در برابر سازمان‌های مربوطه داد. همانطور که شاید بدانید این روزها بسیاری از شرکت‌های اینترنتی و اپراتورها به اصطلاح Big Data و تجارت با آن روی آورده‌اند به طوری که بسیاری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این دیتاها را طلای آینده سازمان‌ها می‌دانند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در کشور ما مثل تمام نقاط دنیا این مسئله کاربران را نگران کرده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و البته تفاوتی نسبی که در این میان وجود دارد، نااگاهی برخی از کاربران ایرانی نسبت به این مسائل به ویژه در قشرهای سنین بالاتر است. از همین رو این ناآگاهی ‌ها در مواقعی باعث سودجویی‌هایی در سازمان‌ها شده و اعتماد الکترونیکی برخی از مردم را نسبت به فضای مجازی گرفته است. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این سودجویی‌ها بیشتر از آنچه که تصور می‌شود رخ می‌دهد به طوری که حتی وزیر ارتباطات چند روز پیش خطاب به معاونانش گفت:

«مواردی مشاهده شده از جمله اینکه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شخصی هنگام ورود به شهر جدیدی اطلاعات شهرستان برای او پیامک می‌شود که این موضوع ممکن است نشانه‌ای از افشای اطلاعات برخی از مشترکین باشد.»

وزیر ارتباطات پیش‌تر نیز با لحنی تند و محکم گفته بود: «اپراتور بی جا می کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می گذارد. حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند» این برخورد قاطعانه نشان از مصمم بودن وزیر در این رابطه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دارد و توییت اخیر وی نیز نوید از تدوین قانونی مشخص درباره لایحه حمایت از داده‌ها و حریم خصوصی کاربران را می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

البته این صحبت در حالی از سوی وی مطرح می‌شود که معاون وی، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - «حسین فلاح جوشقانی»، رییس سازمان رگولاتوری، این حرف را رد می‌کند:«هنوز در این‌باره چیزی ثابت نشده است اما شواهد نشان می‌دهد که برخی اطلاعات به مشترکین پیامک می‌شود که این شائبه را ایجاد کرده است.»

البته معاون وزیر در ادامه گفته‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خود اظهار داشته که به دستور وزیر پیگیر چنین تخلفاتی هستند اما از نظر او هنوز نمی‌توان به قطعیت گفت که این موضوع از سوی اپراتورها ساماندهی شده است: «ممکن است عده‌ای بدون اطلاع اپراتور سوءاستفاده‌هایی کرده باشند که در حال بررسی هستیم‌.»

گلایه از پیامک‌های تبلیغاتی مدت زیادی است که باعث آزار کاربران تلفن‌همراه شده است و این پیامک‌ها از سوی شرکت‌ها با در اختیار داشتن اطلاعات افراد از جمله سن، جنسیت، شهر و محل سکونت و... به تناسب این اطلاعات و خصوصیات هر فرد، تبلیغاتی را برایشان ارسال می‌کنند. به عنوان مثال کاربر وارد شهری شده و بعد تبلیغ صفحه اینستاگرام - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک تور گردشگری در آن شهر برای وی به صورت پیامک ارسال شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone