🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39281.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بالاخره قابلیت اجرای اپلیکیشن ها در پس زمینه به Chrome OS اضافه می شود

یکی از بزرگترین مشکلات Chrome OS این است که اپلیکیشن هایش عملکردی مشابه نرم افزارهای دسکتاپ ندارند. به عبارت دیگر این سیستم عامل نمی تواند اپ های اندرویدی را در پس زمینه اجرا کند و ...

یکی از بزرگترین مشکلات Chrome OS این است که اپلیکیشن هایش عملکردی مشابه نرم افزارهای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - دسکتاپ ندارند. به عبارت دیگر این سیستم عامل نمی تواند اپ های اندرویدی را در پس زمینه اجرا کند و در لحظه تنها قابلیت استفاده از یک برنامه را دارید؛ اگر می خواهید از اپ دیگری استفاده کنید، قبلی متوقف می شود.

با وجود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - اینکه در سیستم عامل گوگل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - کاربر می تواند به تمام اپلیکیشن ها در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد ولی همچنان عدم اجرای اپ های اندرویدی در پس زمینه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - مشکل بزرگی بوده و به نظر می رسد که گوگل با واقف بودن به این موضوع سعی بر طرف کردن آن دارد.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که در آپدیت های آتی کروم، ویژگی جدیدی تحت نام Android Parallel Tasks - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فریدون کنار استان مازندران - به این سیستم عامل اضافه می شود که قابلیت اجرای برنامه های اندرویدی در پس زمینه را به آن اضافه می کند. Android Parallel Tasks فعلا در نسخه بتا کروم 64 حضور داشته و مشخص نیست چه زمانی به نسخه های پایدار می آید.

با این وجود همین که گوگل تصمیم گرفته سیستم عامل کروم را به دسکتاپ شبیه تر کرده و آزادی بیشتری را به کاربران بدهد خودش قدم رو به جلویی برای Chrome OS به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone