🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39286.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

این طرح مفهومی واقع گرایانه از گلکسی اس 9، شمایل کلی دستگاه را نشان می دهد

در حالی که هنوز تا عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ طی نیمه نخست سال 2018 چند ماهی باقی مانده، اخیراً شاهد انتشار طرح هایی مفهومی از اس 9 هستیم که با ...

در حالی که هنوز تا عرضه گلکسی اس 9 و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اس 9 پلاس سامسونگ طی نیمه نخست سال 2018 چند ماهی باقی مانده، اخیراً شاهد انتشار طرح هایی مفهومی از اس 9 هستیم که با نیم نگاهی به گزارش ها طراحی شده اند. کانال یوتوبی Concept Creator اخیراً با بررسی شایعات، طرحی مفهومی و واقع گرایانه از گلکسی اس 9 پدید آورده است.

همانطور که در خبرها هم خوانده ایم، طرح مفهومی تازه اس 9 از یک دوربین روی پنل پشتی بهره می برد و دیگر خبری از دوربین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دوگانه نیست؛ از طرف دیگر، اسکنر اثر انگشت هم جا به جا شده و این بار در بخش زیرین دوربین اصلی به چشم می خورد. طرح - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مفهومی خانواده پرچمداران سامسونگ، بسیاری از جزییات خود را از طراحی موبایل های قبلی سامسونگ به ارث برده و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دکمه پاور/قفل صفحه در بخش سمت راستی و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دکمه های ولوم و بیکسبی در سمت چپ دیده می شوند.

بدنه فلزی دستگاه و خمیدگی پنل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پشتی، یک بار دیگر طراحی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را یادآور می شود و هر دو دستگاه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به همراه نمایشگر خمیده و لوگوی سامسونگ در پشت ترسیم شده اند. طراح این طرح مفهومی همچنین دستگاه را در رنگ های متفاوت مانند مشکی، آبی، قرمز و بنفش به نمایش درآورده و جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C نیز در پایین جای گرفته است. ویدیوی این طرح مفهومی در پاین قابل مشاهده است.

از زبان طراحی گلکسی اس 9 که بگذریم، در خبری دیگر استفاده مجدد از جک هدفون به تایید رسیده که قطعاً باعث خوشحالی منتقدان اپل نسبت به حذف این جک از آیفون خواهد بود. به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که یکی از قطعات سخت افزاری داخل خانواده گلکسی اس 8 را نشان می دهد.

این قطعه، مربوط به بخشی است که پورت های بخش زیرین دستگاه را به مادربورد و دیگر قطعات سخت افزاری متصل می کند و به گفته کسی که مسئولیت انتشار تصویر را برعهده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - داشته، بخش پایینی این قطعه جایی است که جک هدفون باید قرار گیرد.

اگرچه صحت این خبر هنوز باید بررسی شود اما به فرض - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - واقعیت داشتن آن باید توجه کرد که تاریخ 21 آگوست 2017 روی این قطعه حک شده و این یعنی نه تنها به مدل آزمایشی گلکسی اس 9 تعلق دارد، بلکه ممکن است راهش را به ورژن نهایی دستگاه باز نکند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین هور نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب وقت بخیر تعمیرگاه شما قدس علی آباد کتول تعمیر ظرفشویی تکنوگاز انجام میده
پاسخ: بله در قدس شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone