🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39280.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات کامل سه چیپست جدید سری اسنپدراگون، پیش از موعد رسمی فاش شد

گذشته از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 845 که مدتی پیش معرفی شد، کمپانی کوالکام برای عرضه حداقل سه چیپست دیگر در سال 2018 برنامه ریزی کرده است: اسنپدراگون 670، اسنپدراگون 640 و اسنپدراگون 460. اگرچه این ...

گذشته از چیپست پرچمدار اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 845 که مدتی پیش معرفی شد، کمپانی کوالکام برای عرضه حداقل سه چیپست دیگر در سال 2018 برنامه ریزی کرده است: اسنپدراگون 670، اسنپدراگون 640 و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 460. اگرچه این نخستین باری است که خبری درباره این سه چیپست معرفی نشده به گوش می رسد، به لطف تصویر انتشاریافته در شبکه اجتماعی Weibo، به اطلاعات کاملی از آنها - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دسترسی داریم.

پیش از هرچیز، به نظر می رسد کوالکام برنامه دارد از معماری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشابهی با ترکیب ARM Cortex-A55 و Cortex- - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - A75 در چیپست های 670 و 640 استفاده کند و در همین حال، چیپست اسنپدراگون 460 به ARM Cortex-A55 محدود خواهد بود.

اسنپدراگون 670 همانطور که از نامش پیداست، قدرتمندترین چیپست در لاین آپ کوالکام پس از اسنپدراگون 845 به شمار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می رود. این چیپست همراه با چهار هسته Kryo 360 Gold با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 385 Silver با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز عرضه می شود. از طرف دیگر، پردازشگر گرافیکی آدرنو 620 روی این چیپست 8 هسته ای سوار شده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و می توان منتظر مودم X16 LTE کوالکام هم بود.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بعد از این نوبت اسنپدراگون 640 است که به دو هسته Kryo 360 Gold با فرکانس 2 گیگاهرتز و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شش هسته Kryo Silver 385 با فرکانس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 1.55 گیگاهرتز مجهز می شود و با پردازشگر گرافیکی Adreno 610 و مودم X12 LTE از راه می رسد. هر دو مدل 670 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و 640، به کمک فرآیند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 10 نانومتری FinFET سامسونگ تولید می شوند و از این لحاظ، تفاوتی با اسنپدراگون 845 ندارند.

در نهایت نیز نوبت به اسنپدراگون 640 می رسد که گرچه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بازار اقتصادی را هدف قرار داده اما روی کاغذ مشخصات بسیار خوبی دارد. این چیپست هم با چهار هسته Kryo 360 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و چهار هسته مشابه دیگر با فرکانس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 1.4 گیگاهرتز روانه بازار می شود و پزداشگر گرافیکی آدرنو 605 و مودم X12 LTE را در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود جای داده است.

برخلاف سه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - چیپست دیگر، انتظار می رود اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 460 با فناوری 14 نانومتری FinFET سامسونگ تولید شود که البته به هیچ وجه خبر بدی نیست. اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رونمایی سه چیپست تازه در دست نیست، اما انتظار می رود کوالکام در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از آنها رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone