🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39282.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپل به خاطر کاهش سرعت آیفون احتمالاً محبور به پرداخت غرامت 11.5 میلیارد دلاری شود

هفته پیش اپل اعتراف کرد سرعت پردازنده آیفون های قدیمی که از باتری های کهنه بهره مند هستند را عمداً کاهش می دهد تا از خاموشی آنها جلوگیری کند. همانطور که انتظار می رفت، این ...

هفته پیش اپل اعتراف - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کرد سرعت پردازنده آیفون های قدیمی که از باتری های کهنه بهره مند هستند را عمداً کاهش می دهد تا از خاموشی آنها جلوگیری کند. همانطور که انتظار می رفت، این مسئله سبب شد به سرعت چندین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پرونده قضایی به خاطر نقض قرارداد علیه اپل شکل بگیرد؛ زیرا این کمپانی هیچوقت کاهش سرعت دستگاه را به مشتریانش اطلاع نداده بود.

روز گذشته، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک سازمان حقوق مصرف کنندگان فرانسوی به نام HOP پرونده هایی علیه اپل و کمپانی تولیدکننده پرینتری به نام Epson تشکیل داد. این سازمان با تشکیل دو پرونده قضایی تازه خود، امیدوار است اپل و Epson را به پاسخگویی درباره قوانینی که زیر پا گذاشته اند مجبور سازد.

در کشور فرانسه، فرسوده سازی عمدی دیوایس ها حرکتی مجاز نیست و کمپانی هایی که محکوم شناخته شوند، ممکن است مجبور به پرداخت 5 درصد از درآمد سالیانه خود باشند. بنابراین اگر اپل در دادگاه های فرانسه محکوم شود، باید رقمی بالغ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بر 11.5 میلیارد دلار به عنوان غرامت بپردازد.

قوانین فرانسه، به کمپانی ها اجازه نمی دهد که عمر محصولات شان را به خاطر افزایش تقاضا برای مدل های جدیدتر کاهش دهند. آپدیت هایی که اپل سال گذشته در دسترس دارندگان آیفون 6، آیفون 6 اس، آیفون SE و آیفون 7 قرار داد، شامل قابلیتی برای کاهش سرعت پردازنده بود تا باتری های قدیمی تر، باعث خاموشی دستگاه نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone