🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39279.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رسماً تایید شد: چیپست اگزینوس جدید سامسونگ ۱۴ دی رونمایی می شود

کمپانی سامسونگ بالاخره رسماً تایید کرد که نسل تازه چیپست اگزینوس این شرکت در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه) رونمایی خواهد شد. بر این اساس کمپانی کره ای قصد دارد محصولی را که معتقد ...

کمپانی سامسونگ بالاخره رسماً تایید کرد که نسل تازه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چیپست اگزینوس این شرکت در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه) رونمایی خواهد شد.

بر این اساس کمپانی کره ای قصد دارد محصولی را که معتقد است «فراتر از یک قطعه معمولی» (goes beyond a component) - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خواهد بود را پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2018 معرفی نماید. البته سامسونگ پیش از این از نسل بعدی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پردازنده های اختصاصی خود یعنی Exynos 9810 پرده برداری کرده بود. اما به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - احتمال فراوان رویداد ۱۴ دی محلی برای معرفی کامل تمام مشخصات فنی و تمام قابلیت های جذاب محصولی است که کره ای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ها مدت هاست وعده آن را می دهند و معتقدند به واسطه آن به طور حتم یکی از جوایز خلاقیت CES 2018 را از آن خود خواهد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در زمان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رونمایی اولیه اطلاعات خاصی در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خصوص ویژگی های فنی و قابلیت های جدید Exynos 9810 ارائه نشد. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما از همین حالا می دانیم که این چیپ قرار است بر اساس نسخه بهینه شده معماری ۱۰ نانومتری سامسونگ تولید شود و منبع قدرت پردازشی پرچمداران بعدی این کمپانی، یعنی گلکسی S9 و S9 پلاس باشد.

از دیگر ویژگی های قطعی اگزینوس جدید می توان به بهره مندی از پردازشگر گرافیکی جدید، مودم LTE گیگابیتی و استاندارد جدید اتصال 6CA اشاره کرد. بر طبق شنیده ها، تولید انبوه این محصول از مدتی قبل آغاز شده که با توجه به زمان باقی مانده تا رونمایی احتمالی از پرچمداران بعدی کره ای ها، کاملاً‌ معقول به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone