🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39290.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی گوگل در چهار ساعت به استاد شطرنج تبدیل شد

یکی از پیشگام ترین کمپانی های حوزه هوش مصنوعی «دیپ مایند» نام دارد که از زیرمجموعه های گوگل محسوب می شود. این شرکت اخیرا یک الگوریتم هوش مصنوعی به نام «آلفازیرو» را ارائه کرده که ...

یکی از پیشگام ترین کمپانی های حوزه هوش مصنوعی «دیپ مایند» - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نام دارد که از زیرمجموعه های گوگل محسوب می شود. این شرکت اخیرا یک الگوریتم هوش مصنوعی به نام «آلفازیرو» را ارائه کرده که طی 4 ساعت شطرنج را به خود آموزش داده و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پس از آن بر قدرتمندترین برنامه کامپیوتری این بازی غلبه کرده است.

این الگوریتم که پیش از این در قالب «آلفاگو» حرفه ای ترین افراد را در بازی تخته ای «گو» شکست داده بود، اکنون به گونه ای توسعه پیدا کرده که می تواند بازی های دیگر را نیز فرا بگیرد.

توان این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - الگوریتم آنچنان بالا است که در 100 رقابت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - متوالی با قوی ترین برنامه شطرنج  دنیا که «Stockfish 8» نام دارد از استراتژی هایی استفاده که پیش از این دیده نشده و تمامی مسبقه ها را با پیروزی یا تساوی به اتمام رسانده است.

«گری کاسپاروف» از قهرمانان به نام شطرنج دنیا در این باره گفته است:

این یک دست آورد شگفت انگیز است، ما همیشه فکر می کردیم که آموزش شطرنج به یک ماشین بدون افزودن دانش انسانی مستلزم حجم عظیمی از شواهد تجربی است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقینویسندگان مقاله مرتبط به این الگوریتم که نام «دمیس هاسابیس»، موسس دیپ مایند نیز در میان آنان دیده می شود گفته اند:

آلفازیرو در ابتدای پروژه تنها از قوانین اولیه بازی های گو، شطرنج و شوگی (یک بازی تخته ای ژاپنی) اطلاع داشته اما در کمتر از 24 ساعت به سطح ابر انسانی رسیده و تمامی برنامه های سطح اول دنیا در زمینه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های مرتبط را شکست داده است.

احتمالا هاسابیس که خود در کودکی نابغه شطرنج بوده و در 13 سالگی به سطح استادی رسیده قدرت این الگوریتم را بیش از هر کس دیگری درک می کند.

دیپ مایند تاکید کرده که تفاوت این الگوریتم با برنامه های مشابه در این است که به جز وارد کردن قواعد اولیه هیچ نیازی به دانش انسانی ندارد. آلفازیرو پس از ورود این اطلاعات بارها و بارها با خود بازی کرده و سطح مهارت خود را ارتقا می دهد.

این الگوریتم بازی ژاپنی شوگی را نیز طی 2 ساعت فرا گرفته و طی 100 مسابقه با قوی ترین برنامه این بازی که «Elmo» نام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دارد به 92 پیروزی دست یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone