🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14872.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مقام اجرایی اپل صراحتا به نقص امنیتی در سیستم‌های مک اعتراف کرد

در جریان دادگاه اپل و اپیک گیمز «کریگ فدریگی» رئیس بخش نرم‌افزار اپل با عنوان این مسئله که این شرکت از سال گذشته حدود ۱۳۰ بدافزار مک را شناسایی و حذف کرده است، به مشکلات ...

در جریان دادگاه اپل و اپیک گیمز «کریگ فدریگی» رئیس بخش نرم‌افزار اپل با عنوان این مسئله که این شرکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - از سال گذشته حدود ۱۳۰ بدافزار مک را شناسایی و حذف کرده است، به مشکلات امنیتی سیستم‌های مک صراحتا اعتراف کرد.

روز چهارشنبه و در جریان دادگاه اپل و اپیک گیمز این مقام اجرایی اپل دو سیستم عامل قابل اجرا روی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - مک و آیفون - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - را با یکدیگر مقایسه و تفاوت‌های آن‌ها را برجسته کرد. وی بدون پنهان کاری و صراحتا به مشکل امنیتی سیستم‌های مک اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان

فدریکی ادعا می‌کند از سال گذشته تاکنون، ۱۳۰ بدافزار مختلف مک، بیش از ۳۰۰ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - هزار سیستم را تحت تاثیر خود قرار داده است. با این وجود، مدیر اپل با اعلام این موضوع که مک هنوز هم از امن‌ترین گزینه‌های کاربران محسوب می‌شود، از سیستم اپل دفاع می‌کند. او در این رابطه عنوان می‌کند:

«چند نفر از اعضای خانواده من در گذشته تجربه بدافزار مک را داشته‌اند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - اما در نهایت من معتقدم که این سیستم با اطمینان به کار خود ادامه خواهد داد.»

فدریکی با بیان اینکه مک دارای نوعی بدافزار است که اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌ها از طریق منابع شخص ثالث نصب شوند، تلاش کرد امنیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - iOS را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - بیش از پیش نشان دهد. در حالی که اپیک گیمز قصد دارد قاضی این پرونده را راضی کند تا مجوز وجود استورهای متعدد در iOS را صادر کند، کریگ فدریگی تایید می‌کند که انجام این کار برای امنیت این سیستم عامل مضر است. او همچنین عنوان کرد که استورهای مک هم اکنون نیز به طور مرتب مورد سواستفاده قرار می‌گیرد و سطح امنیت آن در برابر بدافزارها غیر قابل قبول است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان

او در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که در سیستم عامل iOS برای محافظت از کاربران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - سطح امنیتی بالاتری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - فراهم شده است که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - Mac از آن پشتیبانی نمی‌کند و برای این سیستم عامل سطح خاصی از مسئولیت‌پذیری نیاز است.

فدریکی همچنین در ادامه صحبت‌های خود از رویکرد iOS برای نصب اپلیکیشن‌ها دفاع کرده و اظهار می‌کند که وجود استورهای شخص - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فومن استان گیلان - ثالث باعث می‌شود کاربران اپلیکیشن‌های خود را از منابع غیر معتبر دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone