🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39283.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

استیو جابز؛ یک تولید کننده پوشاک ایتالیایی که اپل را شکست داد

پس از سال ها دعوای حقوقی و سرشاخ شدن با اپل، دو برادر ایتالیایی به نام های وینچنزو و جیاکومو بارباتو بالاخره موفق شدند با شکست غول تکنولوژی دنیا امتیاز استفاده از نام «استیو جابز» ...

پس از سال ها دعوای حقوقی و سرشاخ شدن با اپل، دو برادر ایتالیایی به نام های وینچنزو و جیاکومو بارباتو بالاخره موفق شدند با شکست غول تکنولوژی دنیا امتیاز استفاده از نام «استیو جابز» را برای شرکت تولید پوشاک خود به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دست بیاورند.

ماجرا از سال ۲۰۱۲ و زمانی آغاز شد که اقدام این دو برادر اپل را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از یک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سهل انگاری بزرگ با خبر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ساخت. این که آنها نام استیو جابز بنیان گذار فقید خود را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به صورت قانونی به ثبت نرسانده اند، بنابراین دیگران می توانند از این ترکیب نام استفاده نمایند. برادران ایتالیایی همزمان با این مسئله درگیر آماده سازی مقدمات کار برای راه اندازی شرکت تولید پوشاک خود بودند.

وینچنزو و جیاکومو احساس کردند که نام استیو جابز بر روی شلوارهای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تولیدی آنها بسیار جلوه خواهد داشت و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - همان طور که همه ما می توانیم حدس بزنیم، اپل با جدیت تمام بر سر مالکیت معنوی این نام وارد نبرد حقوقی با آنها شد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

خشم مقامات اپل وقتی تکمیل شد که کمپانی استیو جابز از لوگوی خود رونمایی کرد. حرف j که همانند سیب اپل یک برگ در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بالای خود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داشته و گوشه ای از آن گاز زده شده است.

با این حال دادگاه به دلیل آن که حرف j یک خوردنی به حساب نمی آید، شباهت «گاز زده بودن» و «برگ داشتن» آن را با سیب لوگوی اپل منتفی دانست و رای به پیروزی استیو جابز بر اپل داد.

برادران بارباتو قصد دارند به زودی تولید دیگر انواع پوشاک و محصولات مرتبط با مد را آغاز کند، اما آنها به خوبی می دانند که در صورت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ورود به بازار محصولات الکترونیک،‌ به سرعت توسط وکلای اپل شکار خواهند شد. اما تصور این که روزی موبایل تولیدی برند استیو جابز به رقابت با آیفون های اپل بپردازد بسیار بامزه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone